Pes Bag

Pes Bag

Anotace: Tahle pohádka je psaná taky v mých devíti letech....dost zajímavý pozorovat, jak jsem v tý době přemýšlela...omg..

Žil byl jeden pes Bag a ten byl úplně normální. Každý den chodil občůrávat všechny baráky, činžáky, stožáry, kotelny, jídelny, školy, školky a kdo ví, co ještě. Tuto činnost vykonával každý den, a proto byl ve skvělé fyzické kondici. Jednou, při svém každodenním občůravání se pes Bag zatoulal až ke vzdálenému rybníčku zvaném Baggrát. (ty dvě g jsou tam schválně) Najednou uslyšel známé „ga, ga, ga.“ Ohlédl se a uviděl malou kachničku, kterou honil znamý psí rváč Charle a hodlal ji roztrhat na cucky. Najednou se Charle začal topit. Bag na nic nečekal a rychle skočil do rybníka. Tam rychle uchopil malou kachničku a plaval s ní na břeh. Na břehu kachničku roztrhal a dal si ji jako hlavní chod celého dne. Charleho tam nechal mezitím utopit. Za to má až do dnes Baga každý rád! A pokud Bag neumřel, tak na svém sídlišti občůrává všechny baráky, činžáky, stožáry, kotelny, jídelny, školy, školky a kdo ví, co ještě až do dnes.
Autor Jesus, 30.09.2007
Přečteno 694x
Tipy 2
Poslední tipující: Valoar
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jak kruté jsou v dnešní době děti;D...
Musím uznat, že se mě to líbilo, takové originální rozřešení zápletky:))

26.10.2007 10:15:00 | Valoar

nene, neupravovala....přidala jsem jen pár čárek do vět a opravila překlepy, protože už v té době jsem měla počítač ráda xD to děkuju, mně to nepřijde moc dobrý, spíš vtipný, i když by nemělo..xD

07.10.2007 11:16:00 | Jesus

Takhle asi píše většina devítiletých dětí :) Já zase psala o Janě Vařečce a Jankovi Vařečkovi :D akorát mi připadá, že si v devíti měla docela pěknou gramatiku... nebo jsi to ještě upravovala?

04.10.2007 13:45:00 | Franceska.Darness

Zajímavé. Devítileté dítě a už tak krvežíznivé. Takopvá já tehdy nebyla. U mne to přišlo až s věkem...

30.09.2007 16:16:00 | Rikitan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí