O zlé čarodejnici...

O zlé čarodejnici...

Anotace: pohádka vytvořená okolo druhé třídy...xD chybky jsem ponechala (většinou když něco vypadá jako překlep- není!), přijde mi to tak docela ftipné..;) xD pro přehlednost to jen roztřídím do odstavců...

Byla jednou vědnom království princezna. Jakz růže květ rodost pohledět. A jednou si tak vikračuje parkem a vidí chudou stařenu. Co tu děláš? ptá se princezna. A ona řekla "sbírám au a ouvej,,. A princezna se zeptala co to au a ouvej je. A na to stařena řekla ".to ti nesmím říci to je tajné chápeš? Nikomu to nesmím říci.,, A princezna řekla že neví proč by to mělo býti tak tajné. A stařena řekla že není stařena že je jí jen 1250 let. A řekla že pro au a ouvej ji poslala maminka čarodejnice. Té mamince je 888 000 let!
Prosím vás pojďte se k nám podívat bydlíme na jednonožce bude se vám tam líbit mladá princezno. No řeknu že jestli je opravdu vaší mamce 888 000 let tak omdlím.
Hned ji malá čarodejnice pobídla aby šla opravdu k nim a převěčila se. Tak ji malá čarodejnice vzala k nim domů do jednonožky. (jednonožka je velká houba) ale nikdo nebyl doma.
Ale princezna se nenechala a zeptala se co to au a ouvej opravdu je. A malá čarodejnice zakřičela:"Já už jsem ti jednou říkala že ti nesmim říct!
A princezna řekla že si dají sraz ve stejnou dobu na stejném místě zítra. A že to au a ouvej donese! Ale na to čarodejnička řekla, že to nemůže vědět co to au a ouvej je. A hned odešla. A hodně o tom přemíšlela.
Druhý den opravdu přišla a řekla dnes jsem donesla au a ouvej. "No to chci vidět,,řekla čarodějka. Taky že uvidíš řekla princezna a ukázala dvě sklenice a řekla v té sklenici vpravo je au vlevo je ouvej. Skus tam strčit prst a uvidíš strčila tam prst a zakřičela "au!,,
Byla tam vosa a pěkně ji popíchala. A do té druhé už radči prst nestrkala.
A potom šli k ní do jednonožky princezna uviděla její mámu, ale dlouho ji neviděla protože ji čarodejnice proklela a vypadala (princezna) jako tulipán!

A všichni se jí smáli. Ale už princeznu hledala paní královna až přišla k jednonožce. Přivedla vojáky aby čarodejnici chytily. Tak šli. Trvalo docela dlouho než ji chytily ale na konec se jim to povedlo a čarodejnici nezbylo než princeznu vrátit do původní podoby. Takže to dopadlo dobře.
Autor Jesus, 08.11.2007
Přečteno 839x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:)

17.11.2007 11:46:00 | bonbon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí