Ona a On

Ona a On

Anotace: dlouho už jsem sem nic nedala, tak napravuji.

Byla jednou jedna holka, malá, upřímná, hodná, ale samotná. Často chodila do parku, kde kolem jedné lavičky zasela tulipány. Protože nikoho neměla tak tam chodila každý den a pozorovala, jak malí žlutí motýlci létají z červeného tulipánu na druhý. Jen tak tam sedávala a hleděla na ty malé motýlky štěstí. Ale jednoho dne uvidila jednoho chlapce, který bloudil sám mezi tulipány.Podívali se na sebe. Jeho zelenošedá očička, se jí vryla do paměti. Takle se vídali často. Ale nepromluvili spolu , až jednou, potkali se u tulipánů, sedli si na lavičku a koukali se na sebe. Jak se tak koukali až se setkali nejen pohledem , ale i rty.
Už nehleděli očima, ale srdcem. Už nebyla sama, už nebyl sám. Chodili na to místo pořád, spolu hleděli na motýlky poletující kolem. Mysleli si, že budou spolu navždy. Jenže ONA onemocnila. Ale ON jí nenechal, nenechal aby mu odešla, radši by odešel s ní. Radši by odešel na vždy. Tím jí moc pomohl, donutil jí bojovat, ona totiž měla proč bojovat. Nakonec to spolu zvládli a dál chodili mezi tulipány.
Autor Danča-frogie, 30.04.2008
Přečteno 901x
Tipy 13
Poslední tipující: Danik, Simísek, Zasněný básník, Lexisa, Jackbzuky, Darkkitty, Norlein
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to "radši by odešel s ní" je fakt hezký....je to opravdová láska, když si tohle dokážeš někdy říct

05.06.2008 19:49:00 | Lexisa

PS: Jestli nepíšeš o sobě...krásný--chválím

30.04.2008 15:48:00 | Norlein

ježiš mocinko děkuju.

30.04.2008 15:47:00 | Danča-frogie

Dančo, nemám slov...fakt ne...dokážeš tu lásku opravdu procítit, hledat vhodná slovíčka a formu povídky, je to jednoduše krásný.

St.

30.04.2008 15:44:00 | Norlein

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí