Hubert Hlavička

Hubert Hlavička

Byl jednou jeden proslulý vynálezce - Hubert Hlavička se jmenoval - a ten nikdy nevynalezl nic rozumného. Byl známý svou ztřeštěností a bláznivostí. Tak vymyslel například nafukovací dětské mýdlo a nerozbitnou zubní pastu. Vyrobil velikonoční zajíčka, který běžel pozpátku a zpíval si "Tichá noc, svátá noc." Potom také vymyslel klobásu, která říkala Dobré ráno, když do ní někdo kousl, a nafukovací balonky s borůvkovou příchutí.
Zpočátku ty jeho bláznivé vynálezy nakupovalo jen několik lidí. Byli to vesměs lidé, kteří měli tolik peněz, že zkrátka nevěděli, jak by jen měli utratit. Mezi nimi byli také někteří filmoví herci a populární zpěváci. A protože jejich miláčci kupovali Hubertovy bláznivé vynálezy, schrastili i tihle, ne příliš bohatí lidé nějaké peníze, aby si mohli koupit něco u věhlasného Huberta Hlavičky.
A tak se brzy nafukovací dětská mýdla, nerozbitné zubní pasty, zpívající velikonoční zajíčci, zdravící klobásy a balonky s borůvkovou příchutí vyráběly ve velkých továrnách. Za každou prodanou věc dostal Hubert Hlavička nějakou tu korunu. A tak se mu dobře žilo. Jak prosím? Ty mi nevěříš?
Tak ať se ti o tom aspoň zdá. Dobrou noc!
Autor Vačičanda, 10.01.2009
Přečteno 567x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí