Princezna Flipy - Flipy dostala nápad

Princezna Flipy - Flipy dostala nápad

Anotace: 2. kapitola... Zatím je to takové obyčejné, ale chystám zápletky.

Sbírka: Princezna Flipy

Druhý den vstala Flipy brzo ráno. Chtěla jít za Lukášem, vždyť mu je dneska 15. Když běžela ven zadržela ji matka že bez snídaně nikam nepůjde. Flipy něco napadlo, hned jak snědla volské voko s bagetou a vypila čínský čaj, běžela za Lukášem. Lukáš ještě spal. Zadívala se na něj. Honem než se vzbudí, pomyslela si. Půjčovala mu vraníka často, tak proč mu ho nedát? Odběhla do stáje a osedlala vraníka. Šla vzbudit Lukáše.
„Všechno nejlepší!“ zakřičela
Lukáš vyskočil a Flipy se rozesmála.
„Všechno nejlepší.“ Řekla už normálně a dala mu šátek přes oči.
„Co to děláš?“
„Odvedu tě za dárkem.“
Zamotala ho a vedla do stáje. Tam mu sundala šátek.
„Vraníku!“ Flipy věděla že mu udělá radost.
Lukáš ji vlepil pusu na tvář.
„Jsi skvělá, díky.“
To dopoledne byla Flipy šťastná.
U oběda se pohádala s matkou a dostala domácí vězení. Flipy byla naštvaná, kdyby byla obyčejné děvče byla by s Lukášem od rána do večera. To je ale nápad, pomyslela si. Bude obyčejné děvče. Má přece k dispozici celou svou věž, co takhle udělat tajný východ? Co ale na to Lukáš řekne? To Flipy nevěděla.
Vyplížila se ven a došla pro dělníky, její rodiče po obědě vždycky spaly. Dohodla se s architektem a šla do tělocvičny, kterou si nechala nedávno vybudovat. Cvičila dlouho, kliky, shyby, sklapovačky, na žebřinách a skákala přes kozu.
Když přišla do pokoje vypadal úplně stejně. Architekt otevřel skříň a stiskl zadní stěnu, ta se otevřela.
„To je skvělé a kam vede?“
„Tunel se ještě dodělává, bude končit pod hradem v lese.“
„Úžasné a rodičům ani muk.“
Autor Liquid vamp, 20.02.2009
Přečteno 545x
Tipy 2
Poslední tipující: Veronikass
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí