Andrej a Hedvika 6.část - konec

Andrej a Hedvika 6.část - konec

Anotace: 6.část pohádky o lásce a největším čaroději

Nezbývalo než tasit meč a začít bojovat. Drak se rval, plival oheň a síru na všechny strany. Princi ubývalo sil. Proměnil se tedy v holuba a slétl z terasy na zahradu ke stájím. Drak za ním. Andrej vyskočil na svého koně, pozdvihl meč a znovu se postavil drakovi čelem. Boj byl neúprosný. Drak začínal vítězit, srazil Andreje na zem a drápy zaryl těsně u jeho těla. Princ se těžce zvedal. Náhle se po jeho boku objevil Radoslav, spěchal příteli na pomoc. Svými meči začali sekal do obludy společně. „ Díky ti!“ stačil zvolat unavený Andrej. Čaroděj by se rád proměnil, ale musel se neustále bránit útokům. Na kouzlení nezbýval čas…Tak padala jedna hlava za druhou až princové konečně zvítězili. Poslední úder přímo do srdce draka navždy zbavil svět zlého vládce Zvířecie.
Lidé se radovali, král s královnou děkovali Andrejovi i Radoslavovi za záchranu dcery i celé země. Diana stála v povzdálí a celá zardělá štěstím a láskou čekala na svého milého. Ten přispěchal, vzal ji do náruče a políbil na rudé rty. Valerie tiše přihlížela, ale nezáviděla, vždyť hned od začátku věděla, že princ miluje sestru. Hedvika ovšem tiše nečekala, se smíchem vběhla do zahrady: „Moji hrdinové…!!!“ Objala svého bratra a potom přistoupila k Radoslavovi. Neobjala jej. Jen stála a zpříma mu hleděla do očí. „Hedviko…“ „Ano? Můj princi?“ Očka jí zářila očekáváním. „Princezno, děkuji ti ještě jednou za vysvobození…“ nervózně stiskl její ručku: „Vezmeš si mě… jestli ještě stále chceš a opravdu mě miluješ.“ Princezna zavýskla radostí a pohladila princovu tvář: „Ano, princi, ano. Ale mám podmínku.“ „Je předem splněna, má paní.“ Šibalsky se usmála: „Změníš si jméno, na trvalo!“ Se smíchem souhlasil. Potom spolu s Andrejem a Dianou, ruku v ruce, bok po boku vyrazili k zámku. Všem oznámit radostné zprávy.
Za pár týdnů slavily se slavné svatby, král i královna z říše Křišťálu přijeli za svými dětmi a radovánky nebraly konce. A princezna Valérie? Mezi pozvanými hosty vybrala si mladého knížete a další svatba byla na spadnutí.
Princ Andrej odjel vládnout do říše Křišťálu, Hedvika zůstala v zemi Svítícího kamene. Těžko se spolu loučili, ale jejich srdce již patřila někomu jinému. A láska ta je bude provázet po celý život.
Autor Agatka, 03.12.2009
Přečteno 500x
Tipy 3
Poslední tipující: Liena, ilona, Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí