karkulka z revolvérem

karkulka z revolvérem

Anotace: moje první pohadka prosim komentař dobry(prosím o komentáře, kdybi to šlo tak hned po přečtení)

Byla jedna holčička ktery od narození říkaly karkulka a jednoho dne přišel její den ,,narozeniny"a Karkulka vyhlížela babičku,dědečka,vlka kamarada a veverky a když se sešly tak Karkulka řekla dem si zatancovat a točily se skakaly no skratka delaly kraviny a uznate všichni že babička byla stará tak to sní seklo(omdlela)a tak babičku odvezly na pohotovost a tam řekly že je to konec z babičkou.Dovezli sme babičku domů a karkulka jí každý den nosila pivo,rum,whisky,víno,punč,tekylu,vodku no skrátka samy alkohol.Po nekolika dnech byla babička jako čiperka,a Karkulka jednoho dne šla babičku navštívit a maminka říkala neberto přez myslivnu je tam pedofilskej mysliveca Karkulka se zapřísáhla že tam nepude.Stavila se radši pro revolver a šla pro vlka kamarada a vlk řikal pojd přez myslivnu nikdo to nezistí a Karkulka řekla když mam revolvér tak se nemusím vlastně bát a tak šli a myslivec slyšel že někdo chodí kolem myslivny a tak vyšel a uvidel Karkulku s vlkem kamaradem a myslivec říkal koho nam to čerti nesou a Karkulku pozval dál a už jí podstrkaval víno s omamnou latkou a vlk to vylil a myslivec si myslivec si myslel že se zvencne a Karkulka ho zastřelila a tak šly k babičce a když byli u chaloupky přiletela vrana myslivce a vyklobala jim oči.Karkulka a vlk zapomeli kde sou a spadly do studne a dodnes sou všichni pod kytičkama.ZAZVONIL ZVONEC A POHÁDKY JE KONEC!!!!!!!
Autor červík, 20.02.2011
Přečteno 762x
Tipy 6
Poslední tipující: ten neznámý, Nový paprsek, casla, PohádkaCopánek
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Co ta diaktrika tak?? nepíšu ani já po ránu a to jsem mladší a vynechávaj mi klávesy

10.08.2011 08:55:00 | Nový paprsek

Je to dobré, ale jsem zhruba stejně stará a tolik chyb fakt nedělám, zapracuj na pravopisu a neopakuj pořád jedna a ta samá slova....=0) Ale jinak super...=0)

11.06.2011 22:32:00 | Adrilus

Je to dobrý, mohlo by to být přehlednější-uvozovky, pravopisné chyby, odstavce. A někde je to trošku nelogické... Jinak fajn :)

06.04.2011 16:01:00 | Rezkaaa

Ahoj, mohu trošku kritiky? .. opravil bych chyby, nahradil bych "a" čárkami a jinými spojovacími výrazy... Taky jsem nepochopil tu část, kde píšeš " řekli, že s babičkou je konec" a potom je napsáno, jak jí nosili alkohol.
Zkus si to po sobě ještě jednou přečíst, jinak dobré.

05.03.2011 18:27:00 | Ziky

legrační a zvláštní,velice zvláštní

04.03.2011 19:43:00 | PohádkaCopánek

pěkné ale trochu drsné je to takové přiměřené a nepřiměřené

21.02.2011 08:38:00 | teiza

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí