Princezna s Lysohlávkama v sobě...alias Princezna Lysohlávka

Princezna s Lysohlávkama v sobě...alias Princezna Lysohlávka

Anotace: Tak tahle pohádka by nevznikla za vydařilé pomoci Dankelčiny, které tímto děkuji....tohle dílko :o)(dá-li se to tak nazvat) vzniklo naprosto spontánně... a bez požití jakéhokoli stimulantu..p.s. nekoukejte na čárky háčky, psali jsme to na ICQ;)

princezna s lysohlávkama v sobě

žila byla jedna holčička, která už od mala chodila se svým tatínkem na houby
Hodně se ji procházky líbily...tak to dlouho trvalo a dovršila 15-ti let...
až jednou na houbách v začarovaném lese kam měla zapovězený vstup našla houby které neznala...
Řekla si, že jsou zajímavé a že je odnese domů a usuší si je...Tatínek o tom ovšem ale neměl potuchy...dcerunka začala sušit...
a sušila a sušila.... a sbírala houbiczky do zásoby...
Když měla zásoby, tak si řekla, že si zkusí zabalit do něčeho ubalit a vykouřit...viděla to v televizi jednou...udělala to a...
naejdnou zacala rozumet tomu co driv povazovala za susteni trávy, tekovucí vodu nebo zvuk ptáků, zajásala, tak tohle jsou ty kouzelné houby pred kterýma me kazdy varoval.. inu nedbala na to a dal je uzivala az jednou...
byla pryč si zakouřit...tatík objevil její zásobičky...zhrozil se...začla zuřit, zuřil jako lev, zatímco si princeznička dávala do nosu...pak ale zjistila, že se ztratila..
a šla a šla až přišla do jinýho stavu halucinogenního...
a to byl problém...otec nervozní doma...pak si ale řekl, že vyhlásí pátrání...a tak začlo pátrání s heslem Lysohlávka...policie hledala všude...dokoce i v bažinách, ve studnách v blázinci...a ona nikde...
a nebylo divu protoze milá slečšna si zatim chodila po cestách o kterych nemel nikdo ani potuchy za pomoci susené zasoby.... jenze najednou jí zásoba došla a ona se objevila pred chaloupkou....
chaloupka byla ale porostlá houbami, samími houbami, ale ne těmi, které má tak ráda....jen hříbky, kozáci... byla smutná, ale byla tak unavená, že vešla do chaloupky ani nevěděla kam lehá a okamžitě usnula...po probuzení...
následoval šok... před postelí kam si lehla stála stará babice, vysušená jak její houby..(rozuměj ty ktery nemela) a ptala se ji kde se tam vzala....
princezna celá ospalá poslala babičku do háje...omylem...omluvila se a začla říkat, že pottřebuje svoje lysohlávky a at jí babi pomůže...ale babi jí tam nechala trápit se...uzavřela chaloupku tak, aby nemohla ven...princezna absťák, který se jí nelíbil...
a princezna si napred myslela ze si z ni babi jen dela srandu.. ale kdyz videla ze se babi nevraci ani po pul dni zacala prosit a žadonit... a nic.. tak začala nadávat a vyhrožovat a zaklínat se svým původem... a nic... a pak najednou po dvou dnech abstinence....
se babi objevila a princezně přinesla houby, které vypadali jak Lysohlávky...ovšem lysohlávky to nebyli...bylo to doopravdy vzácnější houby, které ji pomohly se dostat do normálu...ovšem princezna nic nepoznala a bylo jí zase dobře...dalšího dne
se princezna rozhodla ze babi za odmenu ze ji dala ty dobry houby trosku poklidi , ale ze byla ze zamku kde to za ni delali sluzky, tak nevedela poradne jak na to... ale snazila a kdyz pak za den vycistila pulku chaloupky padla do postele jako zabitá...
babi byla stejně zavděčena...po pár hodinách spánku se princezna dala znovu do práce...poslouchala při tom hudbu...Divokej Bill se jí moc zalíbil ;-)
Babi měla radost, že má v domě společnost....
a ztak spolupracovali na to obnove a uklidu chaloupky a jeli sedm dni a sedm noci bez prestavky.. kdyz meli vsecjhno hotovo i vymalováno a vytapetováno, zavedenou elektriku a i internet rekla babi princezne.....že už muže jít domů a že ji ukáže cestu nazpět...ale princezně se stýskalo, i když ještě neodešla...babi pro ní byla jako maminka...řekla si, že tatínkovi doma řekne, že se o ní starala hodna babička...a tak že mu dohodí manželku, když už je 20 let vdovec
a jak rekla tak se taky stalo....sotva prisla domu kde uz vsichni chodili v cernem...a kde ji vubnec nechteli poznat.... zacala tatovi dohazovat babcu ze ktery se stala pravidelnou stravou a udrzovanim fesna padesatnice....
princezna postupně zase zapadla to kolektivu království a babi začla hodně koketovat s Panem tatínkem...netvalo to dlouho a byla svatba...
a tak se pilo jedlo... a protoze princezna chtela dat obema enco specialniho jako svatebni dar... tak se nabidla ze jim uvari takovej obd na ktery do smrti nezapomenou....
i zalezla mila princezna do kuchyne.... a zacala tvorit.... rekla si ze udela gulas protoze to bylo jidlo po kterem se babi i tatik mohli utlouct... a varila a varila.... a v tom ji napadlo ze do toho gulase prida jestu spetku tech hub co mela schovany na ty nejhorsi z nejhorsich dnu a vrazila je do gulase....
kdyz pak novomanzele gulase pojedli tak se zacali silene smat a to kralovstvi uz vubec nebylo smutne...
ale ovšem nezačli býti zavislí...ale jen veselejší ;-)
Princezna se stačila pak vdát za místního pasáka a bylo to...bylo to nejveselejší a nejbláznivější království v Evropě...

a zavonela houba....a pohadky je konec
Autor Redingar, 11.10.2006
Přečteno 693x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí