Zmije

Zmije

Anotace: 3.část příběhů z Bedřichova

Sbírka: Strašidýlko z Nekrasu

Jednou v létě, když slunce pálilo,jak maminčina plotna, vydal se Kubík s Vojtou do lesa, za strašidýlkem. Ušli hezkých pár kroků, až byli téměř u Nekráskova příbytku, když tu náhle se na kameni objevila hlava zmije, která se tam od rána slunila. ,,Pozor Vojto '' vykřikl Kubík , ale už bylo pozdě Vojtík přišlápl zmiji ocas, ta zle zasyčela a kousla Vojtu do holeně, pak se odplazila do mlází a byla pryč.
Vojta se posadil na blízký pařez. Kubíka totiž mezitím napadlo, že zavolá na pomoc Nekráska začal tedy s kouzelnou formulí a strašidýlko se vmžiku objevilo. Kubík mu pověděl, co se přihodilo, ale Nekrásek odpověděl: ,,Hmm na tohle jsou i moje kouzla krátká, ovšem v Bedřichově jsou moc milí lidé z Horské služby, ti vám určitě pomohou, ale vím, jak je to daleko, proto vás tam přenesu." Začal tedy kouzlit a zanedlouho stáli oba kluci před horskou službou v Bedřichově. A skutečně jeden doktor dal Vojtíškovi sérum proti hadímu jedu a doporučil Kubíkovi, aby doprovodil svého kamaráda domů. Tam už na něj čekala Vojtova maminka,která svého synka uložila do postele a zanedlouho už Vojtík spal až do rána.
Autor Petr27, 15.02.2021
Přečteno 336x
Tipy 4
Poslední tipující: Iva Husárková
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

škoda že už jsem vstala moc hezky by se mi po ní usínalo :-))

16.02.2021 05:17:30 | Iva Husárková

:) však je to jen kraťoučký příběh :)

16.02.2021 18:38:21 | Petr27

:-))

17.02.2021 03:59:49 | Iva Husárková

.. to se klidně mohlo stát, zmije se lekn- kousne jako když šlehne elektrickým proudem

15.02.2021 21:27:47 | ttragelaf

jj snažil jsem to popsat realně no :)

15.02.2021 21:30:57 | Petr27

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí