Únos

Únos

Anotace: 12.část příběhů z Bedřichova

Sbírka: Strašidýlko z Nekrasu

Do Bedřichova jednoho letního rána přijela Bětka, s níž jsme se už seznámili v jedné předchozí kapitole. Dívka šla samozřejmě hned pozdravit Kubíka s Vojtou,kteří měli velikou radost,že svojí kamarádku vidí. Společně se domluvili,že navštíví Nekráska. Cesta lesem jim příjemně ubíhala, až do okamžiku, kdy na silnici vedoucí na Královku,zastavilo tmavé auto a než se kluci vzpamatovali,nějací statní muži popadli Bětku,zamkli do kufru svého vozu a zmizeli v prachu dýmu. Kubík s Vojtou napřed zůstali stát, jako opaření a teprve po chvilce jim došlo,co se přihodilo. Když se kluci vzpamatovali z prvotního šoku,zavolali Nekráska,jemuž pověděli o únosu Alžbětky. Nekrásek chlapcům slíbil,že se pokusí Bětku vypátrat a poněvadž uměl létat,měl s hledáním méně práce, než Kubík s Vojtou. Po několika hodinách našel Nekrásek u lesní cesty auto,které se nápadně podobalo Vojtíkově popisu.
Po chvilce pátrání spatřil oba únosce,jak sedí na pařezech u vodního zámku, poblíž Bedřichovské přehrady a o něčem diskutují.
Nekráskovi bylo jasné,že Bětka bude uvězněná uvnitř a bude zapotřebí oba zloduchy nějak vytrestat. Požádal tedy Kubíka s Vojtou,kteří mezitím Nekráska doběhli, aby se drželi opodál a nepoutali pozornost.
Poté začal s kouzlením a do lesa náhle padla tma a ozývaly se strašidelné zvuky a divné skřeky. Únosci se trochu polekali ale seděli dál. Nekrásek proto provedl další kouzlo a před oběma muži se začaly zjevovat různá strašidla a jiné nadpřirozené postavy. To už únosci vzali nohy na ramena,nasedli do auta a zmizeli neznámo kde.
Nekrásek poté kouzla odvolal a spěchal vysvobodit Alžbětu ze zajetí,to se mu podařilo a Bětka byla za chvilku venku.
Byla sice trochu mokrá a špinavá,ale krom vyděšení byla naprosto v pořádku. Kuba s Vojtíkem měli radost,že svojí kamarádku zase vidí a všechno dobře dopadlo.
Mezitím se začalo smrákat,proto se oba kluci i s Bětkou rozloučili s Nekráskem a pospíchali domů do Bedřichova.
Autor Petr27, 25.12.2021
Přečteno 305x
Tipy 2
Poslední tipující: Iva Husárková, mkinka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zdravím Nekráska :-))

26.12.2021 02:53:39 | Iva Husárková

:)

26.12.2021 13:46:10 | Petr27

:-))

27.12.2021 02:28:46 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí