Budíček

Budíček

Anotace: Skoro všichni lidé si neuvědomují, že budík vždy odvádí dobrou práci, ale hned si stěžují. Pokus o mojí pohádku... :D

,,Co já mám jen dělat.." Naříkal starý budík ,,Odvádím dobrou práci a všichni mě hned kritizují!" Šeptal si v noci ,,Kéž by mě aspoň někdo pochválil" řekl a jako každou noc čekal do sedmi hodin ráno. Pak začal nahlas křičet ,,CRRR!!!" A než se jeho majitel probudil, budík usnul a zdálo se mu: ,,Jé to je ráno!" Někdo řekl ,,Jsem strašně rád že mě ten budíček probudil!" ,,Jo, máš pravdu, je úžasný!" Ozývalo se všude! Budík byl radostí bez sebe, ale jen do té doby než otevřel oči, ,,Grr!" ,,Ty si hrozný!" Naštval se majitel budíku a silně ho vypnul. Další noc se stalo něco prapodivného! Měsíček už byl unavený posloucháním budíku a navíc ho litoval. Měsíček zvedl měsíční hůlku a začaroval majitele! Budík se jen s úžasem díval. Další ráno budík zase odvedl svou práci, ale dočkal se něčeho, co netušil! Majitel se zvedl a říká s úsměvem ,,Budíku, ještě že tě mám, jinak bych zaspal. Jsi šikovný!" Budík byl tak šťastný! Následující noc se budík podíval na nebe. Nikde měsíčka už neviděl. Tak se podíval na nebe a špitl ,,Děkuju měsíčku!" Od té doby je budík šťastný a majitel si už na všechno nestěžuje, protože si uvědomil, co vlastně důležitého má. A měsíc? Ten se spokojeně dívá každý večer na spokojeného budíka!
Autor Laryne333, 06.07.2019
Přečteno 551x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Z hlediska srozumitelnosti obsahu výborně. Autor přišel s kyblíkem obsahu a všechno poctivě vylil. Čtenáře nic nemate, nic nechybí můžeme v klidu číst. Pohádka má navíc jemné všednodenní poselství že totiž často předmět (nebo i člověka) který nám prospívá bereme jako samozřejmost a nedoceňujeme ho. Jedná se o variantu pohádky Sůl nad zlato.

06.07.2019 14:02:55 | Karel Koryntka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí