Hrůzostrašná noc

Hrůzostrašná noc

Anotace: Tohle se nám faktt stalo !!!!!!

Hrůzostrašná noc-Tento příběh se stal 20.července 2007.Já a moje kámoška Týna jsme se rozhodli stanovat za jejich bytovkou.Celý tohle spaní ve stanu se zdálo být super...Až na ten vítr....Kolem půlnoci jsme zaslechly venku jakési zvuky.Okolo stanu nám kdosi chodil ,ale divné bylo to,že na stanu nebyl žádný stín té osoby.S kámoškou jsme se tomu smály a snažily jsme se nebát tím,že jsme se smály a povídali si ,koho baví nám chodit okolo stanu.Hmm to musí bejt určitě veliká zábava...
Kolem jedné hodiny jsme nemohly s Týnou usnout.Venku byl docela vítr a občas se na nebi ukázaly aj blesky.Povídaly jsme si o všem možném,když jsme zaslechly kroky.Myslela jsem ,že se mi to jen zdá ,tak jsem to nechala být a dělala jsem jako že nic.Potom se to ozvalo znovu a já se zeptala Týny jestli to slyší taky a ona že jo.Chvili jsme poslochali noční zvuky,když se ty kroky opět ozvaly.Potřebovala jsem nutně na záchod.Proto jsem si řekla: Že se nebudu bát něčeho,co třeba ani neexistuje a vylezla jsem ven.Týna šla se mnou na záchod.Rozhlíželi jsme se zda enuvidíme nějakou osobu,ale nikde nikdo.Jen tma a vítr a sem tam pár blesků.Neříkejte mi , že než otevřu stan,člověk zdrhne a já neuslyším žádný běh???To mně a mojí kámošce to bylo divný.
Chvili jsme byli venku a snažily se být oprimistický za každý situace.Kolem půl druhý jsme šly zpět do stanu ,ale k těm krokům se přidalo i rozepínání stanu,což už jsme byli fakt podělaný.....Nakonec jsme se rozhodli , že půjdeme k Týně domů a tam se vyspímě,pokud možno v klidu a pohodě.Moc jsme toho ale nenaspaly,usly jsme asi kolem 4 a vstávaly v 8 hodin ráno.
Doteď nevíme,co to mohlo být.Snažily jsme se utěšit,že to byl vítr,ale samy jsme tomu moc nevěřily..Že by to byl duch?????
To už se asi nikdy nedozvíme a to nás mrzí...
Autor AnGiE-AnGeL, 21.07.2007
Přečteno 544x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No upřímně řečeno fakt nic moc.

27.07.2007 18:33:00 | Marlene

nO TAK jako já nejsem žádná spisovatelka:D:D Prostě mě to jen baví:D jo s těma záhadama:D zkusit by se to dalo!!!:D:D

25.07.2007 17:00:00 | AnGiE-AnGeL

Nic moc

24.07.2007 00:45:00 | Gorgy

No tohle je spíš možná do www.zahady.mysteria.cz Je to teda celkem zajímavé, ale spíš ti řeknou něco k tomu tam..

22.07.2007 14:42:00 | Zasesevracímkpřezdívcezorik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí