MATRIARCHA-ZROZENÍ

MATRIARCHA-ZROZENÍ

Anotace: Tohle je moje první povídka.Není ani tak moc hororová jak spíš krvavá.Je docela dlouhá a je v ní vloženo opravdu hodně práce,tak doufám,že se Vám bude líbit.Věnuji ji svoji milované sestře Haničce,protože mi doma dělá stejný masakr jakom Démon ticha...

Pršelo,déšť rychle bubnoval do plátěného obydlí a kapky pomalu stékaly po vrstvě ovčí kůže.Vtom čistou vodu nemající žádné starosti zalil tmavý odstín rudé barvy.Chvíli zápasil s vodou,až jeho temná plocha pokryla celé ,,jezero‘‘ louže kolem stanu.Postupně šlo rozeznávat v kalužích krve kusy dětských údů a prstů.Opět…

,,Tohle už přesahuje všechny meze‘‘:začala s ohnivou debatou nedávno zvolená matka kmenu Ai-Tchen Da-Näh.Byla zvolena teprve před třemi týdny,protože bývalý patriarcha
In-Thei záhadně zmizel.
,,Vždyť jsme úplně bezbraní, nevíme, co to je‘‘:snažila se prosazovat svůj názor řeznice Karainee.Oheň plápolal a kmenová rada sedící kolem něj se bez jakéhokoli postupu překřikovala a odsuzovala cizí názory
,,Nevíme, co to je, ani kdy se to zase vrátí“:hádali se jedni.
,,Kolik nevinných dětí to ještě zabije?“:strachovali se jiní.
,,Co budeme dělat?“:hádali ostatní.

Před několika týdny se totiž stala jedna věc.Nejmladší člen kmenu se někam zatoulal a ráno ho našli ostatní pečlivě roztrhaného v Obětním stanu.O týden později našli mladou dívku přivázanou ke kmenu bez očí a utržených končetin,které jenom pro zajímavost našli poházené po lese.Dívka patřila ke kmenu taktéž.Vše dovršilo to,že předešlou noc se před Obětním stanem našla připíchnutá hlava dalšího dítěte na kůlu,přičemž tělo bylo rovnoměrně poházeno po tábořišti.Kmen Ai-Tchen už nevěděl jak dál,a tak se během debaty rozhodli,že musí za každou cenu zjistit co se děje.

Da-Näh vybrala tři nejlepší členy kmenu.Mezi nimi byl nejrychlejší ze všech OiThere,nejsilnější ze všech Köhn-Tar a taky nejlstivější mezi všemi muži i ženami Poh-Sai.
Za týden se všichni potomci sešli v největším stanu.Tři hrdinové hlídali venku i zevnitř.Všechno bylo v pořádku,a tak zalehly všechny děti a ostatní obyvatelé ke spánku. Všichni,kromě večerních hlídačů.
Poh-Sai a Oi-There hlídali zevnitř zatímco Köhn-Tar venku.Ti dva si krátili dlouhou chvíli písní nebo povídáním.Najednou však jejich debatu přerušila patrná rána zvenku.
-BUM-
,,Köhn-Tare,jsi v pořádku?“:zašeptala do tmy Poh-Sai.
,,Ano,nemusíte se bát“:ozvalo se slabým hlasem.Bylo slyšet krátké škubnutí a poté přišel do stanu Köhn-Tar. Poh-Sai se však Köhn-Tar nelíbil,a tak si ho šla prohlédnout zblízka.Jakmile se však k němu přiblížila,chytil ji a všem přihlížejícím se poskytl odporný pohled. Taky to bylo poslední,co si pamatovali.Ráno totiž našli obyvatelé tábořiště ve velkém stanu dvě mrtvoly,Poh-Sai a Köhn-Tara,a taky dvě další,dvě děti ze stanu, plavající si uvařené v něčem,co měla být nejspíš polévka.Dva hlídači byli pověšeni za vlasy na konstrukci stanu, přičemž jejich končetiny visely na konstrukci o něco dále.Našli také mimo na smrt vyděšeného Oi-Thera a ostatní děti trpící podobným traumem.
Al-Kai,jedno z dětí,mělo na hrudi nehtem vyryta písmena:PŘÍŠTĚ TO BUDEŠ TY.

Z dětí obyvatelé kmenu nedostali nic.Oi-There se po pár dnech probral z děsu a pokusil se vysvětlit,co se oné děsivé noci odehrálo ve stanu:
,,Když se Köhn-Tar vrátil do stanu,spadla z něj kůže,prostě se normálně sloupla.Zůstala pouze kostra ověšená různými orgány a tvořena zčásti masem.Prostě ztělesnění nechutnosti.
Jinak byl tvor úplně děravý.Okamžitě chytl Poh-Sai a rozpůlil ji na dvě poloviny,krav vypil. Najednou se kolem něj rozprostřela ostrá záře a projela celým stanem.“:To bylo poslední,co si Oi-There pamatoval.

,,Co budeme dělat?“:ptali se všichni Da-Näh.Nikdo nevěděl.Da-Näh však napadl nápad,jak zjistit alespoň co je tvor zač.
,,Musíme se poradit s Hatta-Nuim“:zahlásala.
Hatta-Nui byl nejstarším a nejzkušenějším z Ai-Tchen.Věděl skoro všechno,a tak za ním lidé
chodili pro radu.Byl však velmi nevrlý a choval se jako buran.Byl to starý hypochondr bydlící ve starém ošoupaném stanu na kopci daleko od ostatních obyvatel ,který páchl dýmem a kouřem.
Sotva Da-Näh zaklepala a otevřela dveře stanu,vyhrnul se na ni černý oblak štiplavého zápachu.Hatta-Nui seděl na zemi a sám pro sebe si nadával.Pod vousem něco zamumlal a pokynul na Da-Näh rukou.
,,Děkuji,že jste mě přijal“:začala Da-Näh a její doprovázející se nahrnuli do stanu.
,,To byl pokyn,abys vypadla“:zachmrlal s opovážlivým výrazem Hatta-Nui.
Da-Näh se nad jeho chováním nezastavila.Znala ho už dlouho.Zkusila to tedy jinak,než zdvořilou cestou:,,Okamžitě budeš spolupracovat,dědku,nebo tě hodíme lvům“
Tato metoda zřejmě zabrala.Da-Näh tedy vyložila Hatta-Nuiovi nepříjemný osud kmenu.
Hatta-Nui se chvíli hrabal v plnovousu a začal vysvětlovat:,,Milí zlotřilí,pro mě ne přátelé,zde se setkáváme s proradným Démonem těla.Který ovšem není tak zlotřilý jako vy.Zrodí se jednou za 1 000 000 let a podmaní si jedno lidské společenství.Ať už stát,monarchii,rodinu nebo v našem případě kmen.Postupně,co týden,chytí dítě a vezme si z něj důležité orgány.Po třech mladých si vezme dva na dva týdny.Poté už mu stačí pouze jeden potomek,aby mohl získat nepřemožitelnou sílu.Až jich tedy zabije 6,nastane pro dané společenství masakr. Postupně vyvraždí celé společenství a odejde,až všechny do jednoho zabije.Jeho samotného lze zabít pouze tak,že se netvor uvidí v nějakém odraze,například v zrcadle.:Hatta-Nui se začal zakuckávat.
,,Může měnit podobu člověka,kterého se mu zamane.Tento člověk se stává od této chvíle posedlým a v okamžiku,kdy démon opustí jeho tělo,člověk umírá.
A TEN POSEDLÝ JE JEDEN Z NAŠEHO KMENE
:Hatta-Nuiovi už nebylo dál rozumět,kýchal,kuckal se a řval.Za chvíli ležel na zemi s kašláním krve,zadusil se a byl mrtev. Nikdo z toho neměl dobrý pocit a v jednu chvíli byly ve stanu určité faktory,které nasvědčovaly, že stan opravdu navštívila smrt a těší se na další oběť.¨

Ai-Tchen se celý týden takřka nehnul z místa.Nikdo si netroufal určit člověka posedlého Démonem těla.Každý se stáhl do svého obydlí a snažil se nikoho nepotkat.Vždyť by to mohl být démon.
Al-Kai,dítě následující do spárů smrti,prožívalo poslední týden svého života.
Da-Näh se marně pokusila zjistit,kdo je démon.Pořádala různé akce a testy,ale díky strachu se nikdo neodvážil vyjít ven z domu.
Den před obávaným únosem Al-Kaie se ovšem stalo něco nečekaného.Do tábora se totiž docoural otrhaný stařec.Po dlouhém přesvědčování se potvrdilo,že je to onen patriarcha
In-Thei.
Vyrval Da-Näh žezlo z ruky a obvinil ji,že ho tehdejší večer,kdy zmizel,omráčila a odvezla na daleké místo,aby se mohla stát vůdkyní kmenu ona.Potvrdilo se,že Da-Näh byla skutečně oného večera mimi tábořiště a i přes její výrazné protesty a nářky ji obyvatelé kmenu hodili lvům.Nejdřív byl slyšet jekot,pak se v jámě rozezněl skřek a nakonec z jámy vytryskl gejzír krve,to jak lvi prokousli Da-Näh krční tepnu.
Jen co dozněl poslední vzdech Da-Näh,z jámy vyletěla jako kulový blesk ostrá záře, která zahrnula celý tábor a taky okolní hory.A to měl Ai-Tchen jeden z největších táborů na světě.
Však měl taky kolem milionu obyvatel.Nikdo se Da-Näh nedivil,že chtěla velet takovému ohromnému celku.Ale zpátky k příběhu.
Pohle,který se obyvatelům včetně In-Theie naskytl byl tak hrůzostrašný,že děsil obyvatele tábora (ty co přežili i Černý masakr,o tom a ž v druhém díle příběhu) až do smrti.
Da-Näh prosvícená tisíce světly se vznesla nad jámu.Ve vzduchu se postupně začala otáčet.Za minutu se otáčela děsivou rychlostí a její tělo se začalo trhat na kusy.Trhalo se tak dlouho,až zbyla pouze světlá záře ,ze které postupně vznikl tvor.Vlastně to byla kostra ,kterou mimo kostí tvořily orgány jako střeva,plíce žaludek,atd .Vlastně chybělo pouze srdce a kůže. Tvor nahodil odporný škleb a s divokým jekotem se ztratil.

Obyvatelům došlo,že Démon těla byl celou dobu v Da-Näh a aby ovládl kmen , stačí mu pouze srdce Al-Kaie.A to si démon bohužel musí vzít příští den.In-Thei tedy začal zbrojit,připravoval se na předem prohraný boj s démonem.Obyvatelé věděli,že démona nepřemůžou a taky v hloubi duše doufali,že když zemřela Da-Näh,zemřel i démon.Kdyby jen
věděli,jak se mýlili.

Následující den byl velmi náročný.Obyvatelé tábořiště odvlékli Al-Kaie do obrovského stanu ověšeným miliony zrcadel.Vypadalo to,jakoby bylo ve stanu tisíc Al-Kaiů.Po včerejším incidentu se ze lví jámy vytratil kouř a zděšení členové kmenu Ai-Tchen našli uvnitř pouze ocasy,zuby a srdce lvů,přičemž zbytek se záhadně objevil ve stanu Da-Näh.
Večer padla tma a polovina kmenu se nahrnula do stanu,polovina strážila před stanem. Někteří pro jistotu zůstali doma,jiní zase pobíhali venku,jakoby se nic nestalo.Ai-Tchen byl sakramentsky velký kmen a tak vládl názor,že dobro vyhraje nad zlem.Byl však kmen
Ai-Tchen skutečně na straně dobra?
Atmosféra houstla a lidém se třásli čím dál víc.Tma byla hustší a dech obyvatel prohluboval děsivé ticho.
Najednou byly slyšet kroky.Kolem stanů se mihla postava a pomalu se vynořovala ze tmy.Silueta postavy začala nabírat ženské tvary,hlavně kvůli vlasům až po zem.Postava se vyjasnila a obyvatele hlídající zvenku strnuli hrůzou.Stalo se nemožné.Členku kmene,kterou ještě včera viděli umírat,teď stála před nimi.Ano,byla to Da-Näh.
Pomalu se kolébala ze strany na stranu a s ledovým klidem si razila cestu ke stanu.Přiběhla k ní skupinka z kmenu a chtěla ji napadnout vidlemi.Da-Näh jen nepatrně pohla rukou a všechny vidle skončily v hlavách svých majitelů.Da-Näh,která však nyní byla vyhublá na kost a šedá kůže jí lemovala hluboko zaryté vrásky,se ledově zasmála.Tiše ale velice děsivě
To nebyla matriarcha , kterou kmen znal,ale mutant,který se ji snažil napodobit,mysleli si někteří obyvatelé.Kdepak,Da-Näh byla skutečná Da-Näh.Nyní už stála u vchodu do stanu a těsně před ním pokynula rukou.
Bylo slyšet hlasité řinčení skla,který doprovázel ještě hlasitější křik.Da-Näh vešla do stanu, odvážlivci za ní.Uvnitř bylo plno rozsypaného skla ze zrcadel a lidé ležící na zemi bezvládně jako kus šrotu.Střepy v jejich tělech byly smočeny v proudech ať už trykající nebo tekoucí krve.
Da-Näh mávla rukou a všechny střepy tiše zmizely.Uprostřed stanu stál Al-Kai a tiše se loučil se životem.Da-Näh si razila cestu rovnou k němu.Kdokoliv se na ni jen křivě podíval, toho okamžitě zabila.A tak se stalo,že k mrtvým přibylo asi dvacet lidí zmítajících se v křeči.
Da-Näh došla k Al-Kaiovi,ale do cesty se jí postavil In-Thei a vyhrkl:,,Jakto,že jsi živá?“
Pdívala se na něj šíleným pohledem a luskla prsty.Najednou se na In-Theiově hlavě roztrhla pokožka a začala se rolovat po hlavě dolů.Doslova se z něj sloupávala kůže jako slupka od banánu.Nakonec zbyly z ,,oloupaného“ In-Theie pouze vnitřnosti a dva kusy kůže lemované kaluží krve.
,,To jste nečekali,vy idioti,že ne?“začala Da-Näh,zatímco Al-Kai se hrnul do kouta místnosti.Da-Näh pokračovala:,,Když jsem označil tohoto spratka za další oběť,tušil jsem, že ho budete chránit.Využil jsem vaší hlouposti a unesl zatímco jste byli tady chytil jsem jiné dítě a jeho srdce teď bije v mých útrobách.
DÉMON TĚLA POVSTAL
Sesoplenci jako vy ,mě nemůžou zastavit.Tehdy večer v tom stanu jsem byl v těle Köhn-Tara. Ten se ale jako dobrý služebník neosvědčil.Nakonec mě vyhledala Da-Näh,vyvolala mě a já jí slíbil,že když mi pomůže,tak se může stát mou součástí.Poskytla mi tedy své tělo i typy na vaše potomky.Ano,to ona zabila Hatta-Nuie,taky to byl jen plesnivej dědek.Ona taky unesla In-Theie , o tom.že povstanu věděla už rok před tím.Jste tupí,ničeho jste si nevšimli.Vlastní kmenová matka,vlastní matriarcha vás zradila,idioti.Taky unesla ty dva smrady,z kterých mi pak uvařila polívku.Vaše srdce teď podle smlouvy ďábla náleží mně a já s nimi naložím jak budu chtít.ZAČÍNÁ ČERNÝ MASAKR“
Teď spočinul tvor napůl Da-Näh a napůl Démon těla na Al-Kaie.S hlasitým smíchem a vytřeštěným výrazem ho popadl,urval mu hlavu,urval konstrukci stanu a hlavu na něj napíchl. Vypil krev do poslední kapky a roztrhané tělo poházel po stanu.Někteří to nevydrželi a na místě se pozvraceli.
Obyvatelům zbyl jen děs do budoucnosti a velmi znepokojivý život po boku nestvůry s vražednými sklony.A čím víc se masakr pro každého člena kmenu blížil, tím byli proti Démonu těla a Da-Näh slabší.
Autor Damien, 03.11.2007
Přečteno 492x
Tipy 4
Poslední tipující: Gabrielle Taroka, Dawee
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moje připomínky jsem ti již řekla ve škole, ale jinak je to dobré. Některé věty byly hodně podařené.
Navždy Tvá Durcenwe

05.11.2007 17:46:00 | Durcenwe

Tak masakr Tvé sestry,jo:) Si mě nepřej doma, smrade:) To si ještě přečtu, možná načerpám inspiraci a pak si povíme o tyranství:) Nebo si ho rovnou ukážeme?
Hanička

03.11.2007 14:17:00 | Damien

Teda, vcelku velmi suprově napsaný, rozodně se to dobře čte a to vynikající spojení smrtelníka a ďábla je prostě good. Dával bych si pozor na ty chyby, bylo jich tam opravdu dost. Jinak fakt dobrý.

03.11.2007 14:06:00 | Dawee

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí