Ztráta blízkého člověka

Ztráta blízkého člověka

Anotace: Margaret ztratí své dvojče Lilly a nemůže se z toho vzpamatovat. Když ovšem zjistí, kdo Lilly zavraždil a proč, bude opravdu valit oči.

Jednou se Lilly nevrátila na noc domů. Pro Margaret to nic neznamenalo. Lilly měla nového přítele Nicka a asi se rozhodla u něj přespat. Margaret byla v posteli, ale když ani druhý den Lilly nepřišla domů, Margaret si začala dělat starosti. Když však odpoledne přišel Nick a oznámil jí to, možná že i na pár minut ztratila vědomí.
"Ahoj Margaret. Jestli máš dobrou náladu, musím ti ji zkazit. Lilly totiž..někdo zavraždil :'("
"Néééé!" zařvala Margaret.
Další den přišel detektiv Steven Lore, aby zajistil stopy. Margaret plakala dlouho a ne a ne přestat. Nick byl také psychycky na dně. Ztráta Lilly pro něj hodně znamenala. Další den přišel Steven, že už ví, kdo Lilly zavraždil.
"Byla to vaše sestřenice Pamela." řekl Steven a ukázal na Margaret.
"Pamela?" divila se uplakaná Margaret. "Nikdy proti mně a Lilly nic neměla!"
"Možná měla. Při výslechu nám zapřela svůj motiv vraždy, ale přiznala se, že ji zavraždila ona." řekl Steven.
Až teprve za týden přišel detektiv Lore se zprávou, že se Pamela odhodlala říct svůj motiv.
"Zavraždila jsem Lilly proto, protože jsem nenáviděla, že chodí s Nickem. Nick byl totiž můj bývalý kluk. Když jsem se dozvěděla, že spolu čekají miminko, byla jsem odhodlaná Lilly zavraždit. Teprve teď si uvědomuji, že to byla naprostá blbost!"
Margaret bylo ještě hůř, ale s Nickem byli velmi blízcí kamarádi, ale nikdy spolu nic neměli. Nick ani Margaret už s nikým až do smrti nechodili, protože žili společně.
A tak dopadl tento příběh. PS: je vymyšlený.
Autor LowiQ397, 11.03.2008
Přečteno 454x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

súhlasím so všetkým nižšie uvedeným. Na napísanie dobrej detektívnej poviedky by možno bolo potrebných viac častí ako táto jedna...

27.03.2008 13:59:00 | Syala

Ahoj, bohužel tě asi nepotěším .. tedy ne, že bych se přímo vyžívala v kritice a prózu skoro nepíšu, ale... Děj je moc urychlený, nedáváš čtenáři šanci se do něj vůbec dostat. Zvláště pokud píšeš detektivku, měla by jsi povídku trochu natáhnout, napnout čtenářet, trochu zamotat děj. Ve vyšetřování to určitě nejde takhle hopem. :o) A taky si dávej pozor na drobné chybičky. Je to jen můj názor, takže si z něho rozhodně nic nedělej. :o) Ahoj

12.03.2008 12:37:00 | čertíček24

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí