Upíří chutě - part 5

Upíří chutě - part 5

Anotace: Mám toho hodně napsané, tak proč odkládat pokračování, co?

Jacob ani Kim nevěděli, co se vlastně stalo. Zahlédli pouze nějaký temný stín, který se na ně řítil a vzápětí z domu vyskočil Gackt a ten stín srazil.
Gackt i Norvel se ihned po dopadu postavili na nohy.
"Jacobe, běžte okamžitě do domu!" vykřikl Gackt. Bylo to snad poprvé, kdy z nějakého důvovu musel zvýšit hlas. Nechtěl totiž, aby se těm dvěma něco stalo. Po očku je sledoval, dokud se za nimi nezavřely dveře, přitom ale Norvela nespustil z očí.
Hned, jak Jacob zavřel dveře, Kim se rozběhla k oknu. Chtěla vidět, jak si Gackt s nově příchozím poradí. Po chvíli se k ní přidal i Jacob. Společně sledovali dvě tmavé postavy, přecházející v kruhu proti sobě a možná spolu o něčem mluví. Vypadalo to, že vlkodlak už pomalu, ale jistě ztrácí trpělivost.
A najednou se to stalo. Norvel zaútočil. Vyskočil do výšky a chtěl Gackta srazit na zem a zabít, jenže Gackt na poslední chvíli uskočil.
Vlkodlak se svalil na zem, ale hned se vzpamatoval a opět stál na nohou. Znovu se vrhl na Gackta, který si právě vyndaval ze svých vysokých bot dvě stříbrné dýky a přikrčil se, aby měl větší šanci vlkodlaka zasáhnout. Norvel si toho všiml příliš pozdě a už mohl jen dokončit zamýšlený útok.
Dvě ostré dýky se mu zařízly do boku.
Norvel zařval bolestí.
Jacob a Kim pečlivě sledovali každý Gacktův pohyb
Asi tak po půl hodině to už ale nevypadalo na Gacktovo jednoznačné vítězství. Během pouhých pár okamžiků nepozornosti utržil totiž mnoho ran. Ale i vlkodlak na tom nebyl zrovna nejlépe. Také on si sem tam nedal pozor, jenže naštěstí pro něj, nebyla jeho zranění tak vážná, jako Gacktova.
Kim začínala mít o Gackta opravdový strach a chtěla mu přispěchat na pomoc, jenže Jacob ji včas zadržel.
"Pusť mě!" křičela na něj. "Musím mu jít na pomoc nebo ho ten vlkodlak zabije. Slyšíš?"
"Jestli tam půjdeš, zabije tebe," odpověděl klidně. Doufal, že ji tím trochu uklidnil, protože se přestala vzpouzet. Zmýlil se.
Jakmile však opět začal sledovat zápas, něco tvrdého ho praštilo zezadu do hlavy a on ztratil vědomí.
Když se později probral, byla ještě tma. Okamžitě vyhlédl z okna a spatřil dvě postavy, ležící v trávě. Hned je poznal. Byli to Gackt a Kim.
Autor Jablik, 14.03.2008
Přečteno 358x
Tipy 10
Poslední tipující: Alasea, *whatsoever*, *Norlein*, Bloodmoon, niki-chan, E.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dosť zlé pre nich...pre vlkodlaka tiež...

15.03.2008 09:18:00 | Krizenec-katka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí