3.kapitola - Stretnutie

3.kapitola - Stretnutie

Anotace: Čo sa Kristýne stane.Obsahuje aj opis druhej osoby.

Upierala som oči do steny.Skúmala som priehlbinky,pretože už som sa tak nudila,že som nevedela,čo mám ďalej robiť.
V izbe som bola sama.Bývala som tu už týždeň,ale ešte stále som nevidela všetkých spolubývajúcich.
Okrem Natálky tam býval ešte jej mladší bratranec Filip,ten mal sedem rokov a mladšia sestrenica,ktorá mala päť.
Filip bol napol čarodejník a napol dryáda (niečo ako srna) a Emily zase napol čarodejnica a napol banshee (to je víla,ktorá predpovedá katastrofy).Obaja majú krídla.Filip červené a Emily modré.
Dozvedela som sa,že má ešte tretiu sesternicu,ktorá je staršia,ale neviem o nej nič,len to,že je napol čarodejnica a napol vlkodlak.
Dnes som sa s ňou mala stretnúť,aby rozhodli,čo so mnou
ďalej.
Zaujímalo by ma,čo má také dôležité robiť,že som ju ešte nevidela v izbe.

Na druhý deň - resp.noc - som sa vybrala von.Teda loviť.Už dva týždne som nemala krv a bola som z toho nervózna.Okrem toho som si šla pre zvieratko.
Obozretne som letela naprieč mestom.Bolo to dosť ďaleko,ale nabrala som sily.
Potom soms i sadla na jeden barák,aby som si oddýchla.
Čo bolo divné,všade sa to hemžilo aj takto neskoro po polnoci.
Zvláštne...
Skočila som dole.Obzerala som sa okolo,ale zvieratá žiadne.
Ukryla som sa teda do nejakej zašitej uličky a čakal som.
O chvíľu tade šla skupina pubertiakov.
No super!

***

Plížila som sa mestom.Tá sakrametská lovkyňa mi ušla.
Zbabelec.
Ale nevadí.Snáď nabudúce.Bola som aj tak dlho preč.
Poskladala som krídla a premenila som sa späť.Už-už by som sa chystala odletieť,keď som začula vresk.
Okamžite som sa tam bežala najrýchlejšie,ako sa dalo.
Skupina ľudí sa krčila pri stene.Nerozoznala som presne,kto to bol.
Na zemi ležal ďalší,pri tom kľačala malá upírka a veselo ho vyciciavala.
Myslela som si,že ma šľaktrafí.
,,Čo to robíš?´´povedala som.
Zdvyhla saa prekvapene na mňa pozrela.
,,Zbláznila si sa?
,,Čože?? Nie! Bola som len hladná!´´
,,Máš licenciu?´´
,,Akú...? Nie!´´
,,Tak si práve porušila zákon!´´

***

Vytriešťala som na novopríchodziu oči.Bola vôbec som netušila,že sa to nesmie,nieto že musím mať licenciu.
Vyzerala naštvane.
,,No nič´´povedala.,,už to dokonči a potom mu daj svoju krv!´´
,,Čo?´´
,,Musíš z neho urobiť upíra.Nič sa nedá robiť.Toto musia po tebe vyžehliť vymazávači.Sakra práca!´´
Sklonila som sa dokončila som robotu,potom som si nahryzla zápastie a strčila mu ruku pod nos.
Dievča,čo ma tu objavilo,medzitým niečo robilo z tými dvomi,čo ostali.
Zrejme ich hypnotizovalo či čo.
Potom sa otočilo ku mne.
,,No,dobre,nie je to také zlé,ale ako som vravela,musia prísť vymazávači.Poďme.´´
Nemala som tušenia,kto sú vymazávači,ale bolo mi to jedno.
Prezrela som si ju.Mala zhruba 15 rokov,hnedé vlasy po pás,vzadu fialové krídla (tvar ako Natálka a ostatní) a k tomu hnedý vlčí chvost.
,,Ty budeš asi Kate,že?´´
,,Aha,a ty budeš asi tá,čo má s nami bývať v izbe,čo? No to bude teda´´uškrnula sa.,,Musíme ísť.Odletíš sama alebo ťa vezmem?´´
,,Mne je jedno...´´
Premnila som sa na netopiera,keď ma ona chmatla a vystrelila do vzduchu bez toho,že by jediný raz pohla krídlami.
No teda...
Ale to ešte nebolo všetko - rútila sa takou rýchlosťou,že sa mi z toho zatočila hlava.
,,Vidí sa mi,že nás nepoznáš´´ozvala sa.
,,tak sa zoznám zo Strážcami.´´
Autor Krizenec-katka, 30.03.2008
Přečteno 232x
Tipy 5
Poslední tipující: carodejka, Norlein, E.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krasny pribeh Katko, precetla jsem ho jednim dechem.

22.04.2008 13:15:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí