Upíří.....

Upíří.....

Anotace: slabší odvar dlouhého příběhu....

Elena si zapálila a se slzami v očích se dívala do dálky. I upíři umí plakat.
Ve křoví za ní se něco pohlo. Rychle odhodila cigaretu a nastražila uši. že by to byl...Za chvíli zvíře zavylo. Intuice jí nezklamala. Vlkodlak. Možná ten na kterého tady čekala nejméně dvě hodiny. Obrátila se a dívala se přímo do jeho očí. sklonil uši a zavrčel. Elena zúžila oči a čekala. Čekala až se přiblíží. Na chvíli jen na ní vrčel. Vrčel tak až mu sliny odlétaly z jeho nenasytné huby. ,,Tak pojď ty bestie" řekla tiše. Vlkodlak najednou přestal vrčet a zakňučel tak až ho na chvíli bylo Eleně líto. Co se to děje? Ve chvíli kdy Elena udělala krok směrem k němu padl mrtvý k zemi. Zmateně se dívala jak se okolo něho zbarvuje sníh do ruda.
,,Dlouho jsme se neviděli, že?" řekl dívčí hlas a vyšel z křoví. ,,Co tu, sakra děláš?" řekla Elena překvapeně.
,,Už dlouho jsem se tě snažila najít. Dlouho."
Než se Elena stačila vzpamatovat její nepřítelkyně vytáhla pistoli.
,,Přišla jsem splatit dluh, ty mrcho" řekla sladce a vystřelila. Elena se sesunula k zemi a zavřela oči. ,,Jak ti je? Za chvíli vyjde slunce a pak" zasmála se. ,,Chcípni!" zařvala Elena. ,,Ne, ty chcípni." řekla tiše a odešla. Nechala Elenu napospas slunci, které mělo vyjít už velice brzy. Elena se podívala na své břicho, které bylo celé od krve. ,,Tohle je konec" pomyslela si a omdlela...
Autor whiolet, 14.04.2008
Přečteno 623x
Tipy 8
Poslední tipující: Krist7nka, pontypoo, Lota, E., Neff, Bíša
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Zajímavé. Naprosto mě to pohltilo.

06.03.2012 22:08:51 | Krist7nka

JoO tak je to fakt pěkný moc se mi to líbí !A jinak díky za tvoje komentáře Marcelko :) konečně nějaká jmenovkyně :) PUNK'S NOT DEAD !!Víš jak :)

26.04.2009 21:01:00 | Punk'sMarci

fíííha

13.05.2008 14:06:00 | whiolet

...rozhodně se to četlo se zájmem a zvědavostí...

05.05.2008 16:33:00 | Lota

Pokračování, ale nevím jestli bude tady....a jestli se ho dočkají vůbec i ostatní...

22.04.2008 15:02:00 | whiolet

Snad jde o slibný začátek :,) Těším se na pokračování; šup sem s ním!

14.04.2008 23:01:00 | E.

Docela se mi to líbilo. I když každý máme jinou představu o upírech, že? :) Bylo to poutavé...

14.04.2008 15:08:00 | Neff

Teším sa na pokračovanie,len mi nie je jasné,o čom bude.

14.04.2008 14:17:00 | Krizenec-katka

No krátké to je, ale já osobně musím Whiolet pochválit :)
Jen to "slzamy" mě děsí x)

14.04.2008 14:07:00 | Norlein

Tato povídka má mít i pokračování?

Jinak, není to špatné, na můj vkus je to moc "jednoduché" - popis děje stejně tak jako myšlení postav a v neposlední řadě i krátké. Každopádně jsem to přečetla celé, nějaký náboj to určitě mělo a nemůžu říct, že by mě to nudilo, takže, hodně štěstí v další tvorbě ;)

14.04.2008 13:38:00 | Selene

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí