Osudová chyba?

Osudová chyba?

Anotace: Tohle jsem napsala nedávno tak kolem 12:00 v noci:-)

Po krku jí stékaly pramínky temně rudé krve. Sbíhaly se v jeden potůček mezi ňadry. V očích se jí mihl šílený záblesk, ale po té se opět vrátil ten nepřítomný pohled. Stále byla při vědomí, přemítala celý svůj život, udělala správně? Poradí jí někdo? „Před sebou mám posledních pár chvil svého života a já přemýšlím, zda-li to nebyla chyba. I kdyby byla, už s tím nic neudělám je konec." Po tváři jí stekla jedna osamocená slza a ona upadla do hlubokého spánku z kterého už není návratu. Snad jí bude líp. Stála jí za to ta bolest? To už se nikdy nedozvíme. Můžeme pouze doufat a spekulovat, zda-li se dostala do nebe. Bůh ji provázej.
Autor Ulri, 17.05.2008
Přečteno 452x
Tipy 6
Poslední tipující: Jandula, Danča-frogie, Darkkitty, Zasněný básník
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zeptat se určitě můžeš, ale neodpovim ti já to sama nevim. Prostě si před spanim vymýšlím příběhy většinou je nenapíšu.. a druhej den už je nevim ale občas je výjimka no..:-) a jestli se ti to zdá něčemu podobné tak se omlouvám, ale vážně je to jen z mé hlavy.

10.06.2008 20:29:00 | Ulri

Smím se zeptat čím ses inspirovala?

09.06.2008 22:08:00 | Bastet

to se jako podrizla, jo? mozna by nebylo skodu to trochu rozvest :) i kdyz naznaky maj taky neco do sebe.

18.05.2008 14:44:00 | Jen tvůj anděl

Ty ses, Azuritko, rozjela! :o) Dobrý.

17.05.2008 18:59:00 | Zasněný básník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí