Děsivé kino

Děsivé kino

Anotace: .....byla tam sama a nevěděla co má dělat.....

Jmenovala se Andrea a bylo jí 16 let.Jednoho temného večera se nudila,ale lákala ji touha zažít něco...zajímavého.Venku foukal vítr a obloha byla jasná, s velkým měsícem v úplňku.Rozhodla se, že zajde do kina na nějaký hororový film.U pokladny se rozhodla pro Vřískot.Když přišla do sálu,velice ji udivilo,že je tam sama.Film začal přesně o půlnoci.Film byl velmi,velmi děsivý a ona se opravdu moc bála.Uprostřed filmu zhasly světla a ucítila prudký závan větru.Najednou ji něco neviditelného políbilo na její plné rty.Andrea leknutím upadla do bezvědomí..Probrala se asi po hodině tvrdého spánku.Ze začátku si nic nepamatovala,ale později se rovzpomněla.Ovšem jedna věc nesouhlasila -nebyla v kině, ale v nějaké staré zatuchlé místnosti!!!!Opatrně vstala a rozhlédla se.Místnost byla temná,s jedním oknem a s mohutným zrcadlem.Když uviděla svůj odraz,zděsila se.Měla na sobě dlouhé,rudé šaty a dlouhé černé vlasy, i když předtím byla krátkovlasá hnědovláska.Pomalu se otočila a spatřila podlouhlou rakev.Když jí otevřela,strnula hrůzou!V té rakvi byla ona sama!Rozeběhla se ke dveřím,a narazila do pohledného muže v dlouhém černém plášti.Muž se na ni otočil a usmál.A vzápětí jí vysvětlil,co se vlastně stalo.Dozvěděla se,že ji našel v kině,kde zemřela jeho polibkem smrti, který ji ale vdechl věčné mládí...
Autor Kate12, 22.05.2008
Přečteno 381x
Tipy 1
Poslední tipující: Mallow
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krásná povídka, mohla by jsi třeba napsat něco o svořeních noci? však víš... :))

22.06.2008 00:43:00 | Mallow

Neser,a poraď nějaký téma na psaní

23.05.2008 13:28:00 | Kate12

A co to třeba prodloužit? =(

22.05.2008 17:51:00 | Zasněný básník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí