Rozhodnutí

Rozhodnutí

Dívka schoulená v koutě. Velké dilema, je přece tak daleko. Vše naplánováno do puntíku, vše přichystáno, ale dívka má právo ustoupit. Její myšlenky, temné a plné smutku, zahalily její zamlžené oči. Nemá proč žít, je přece připravená, tak v čem je chyba? Strach… Ničí všechna rozhodnutí. Dívka má tendence ustupovat, ale neustále se noří na povrch srdce drásající myšlenky… Nesnášenlivost s rodinou,…přátelství v troskách,…diskriminace,…zlomené srdce láskou… Před očima jí stále běhá jediné slovo: SMRT. To strašné slovo, kterého se většina lidí bojí, pro ni znamená osvobození. Dívka se přestává topit v slzách, vstane se zdviženou hlavou a sebevědomě přistupuje ke stolu. Žiletka, dopis na rozloučenou, dokonce obvaz, kdyby v poslední chvílí vzala zpět své rozhodnutí. Lehla si na postel, uchopila žiletku a přemýšlela. Ve své mysli nenacházela nic utěšujícího, žádný šťastný okamžik, nikde nic. Uronila poslední slzu a přiložila žiletku k zápěstí. S každým pohybem, kterým se žiletka propadala stále hlouběji, se utvrzovala ve své volbě. Jedna rána. Pomalu propadala do mdlob. Poprvé v životě byla šťastná, překonala přece samu sebe. Byla na sebe hrdá. Dotáhla to do konce.
Autor Gothic-Renee, 22.06.2008
Přečteno 407x
Tipy 1
Poslední tipující: amores peros
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí