Tmavý les

Tmavý les

Anotace: Byla jsem na škole v přírodě a to mě inspirovalo k to mu to hororu.

"Etel!" volá matka na dceru "vem si věci odjíždíme." Etel si vzala věci a jely na autobusové nádraží, kde už na ní čekala třída s paní učitelkou. "Děti přijíždí náš autobus" děti nasedly a vydaly se do Krkonoš na školu v přírodě. Autobus je dovezl až k chatě Morning. Děti se navečeřely a šly spát, asi tak v jednu hodinu ráno je budili na noční bojovku. Bojovka se táhla lesem, potokem a přes kameny pak se měly vrátit zpět k chatě. Učitelky je postupně vypouštěly, pak přišla na řadu Etel z Drusilou. "Dívky jste poslední" řekla učitelka "sledujte svíčky a nebojte se!!!" Obě dívky se bály, v tom uslyšely divné zvuky, nejdřív to znělo jako sova a pak jako vlk když vyje na měsíc. Koukly se na cestu, ale už neviděly svíčky. Drusila řekla "tak teď jsme ve velkým průšvihu", ale bály se jít zpátky. Tu si vzpomněly na zkratku kterou šly včera. Dívky šly a šly a zase uslyšely ty divné zvuky. Lekly se a utíkaly už viděli jejich chatu a vtom je někdo vzal zezadu a hodil na zem dívky byly v bezvědomí. Probudily se v černé tmě bylo to asi někde ve sklepě, chtěly utéct a dveře byly zamčené. Byla tam velká zima, měly hlad, ale nic u sebe neměly. Za chvíli se rozletěly dveře a dovnitř vpadla obluda. Drusila i Etel obě se bály. Ale to zvíře na ně mluvilo krásným hlasem...
Autor Leedram, 22.07.2008
Přečteno 371x
Tipy 8
Poslední tipující: Azazen, Anjesis
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Psala jsi, že je to k smíchu, tak jsem si to musel přečíst a ano, vyvolalo to úsměv, ale snaha se cenní :-). Azazen

07.06.2011 03:06:00 | Azazen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí