Temný les II

Temný les II

Anotace: Obě dívky se octnou ve sklepě...

...Zvíře jim otevřelo a obě dívky utekly do chaty. Tam už na ně čekala celá třída a učitelky byly velmi rozčilené: "Copak si myslíte že je to ohromný vtip ztratit se?" zeptala se učitelka "máte štěstí jinak bychom volaly vašim rodičům!" Drusila i Etel za nic nemohly, ale nezmohly se ani na slovo a to byly výborné žačky. "Velmi jste mě zklamaly hlavně ty Etel Měsíčková nikdy bych si to u tebe nečekala" řekla madam Blýnová "co se týče tebe Drusilo Vyrválová u tebe bych to také nečekala, ale trest dostanete a následky si ponesete samy!" Druhý den při ranním nástupu se dozvěděly trest. "Drusilo a Etel váš trest tisíckrát napíšete: nikdy si nebudu dělat z učitelek legraci, dobré chování nikomu neuškodí." Celý učitelský sbor se na tom dohodl a ještě dnes měla být další bojovka. Všechno se odehrávalo jako včera až na to že v chladné mísnosti byla spousta krve a na stropě vysel pan Grigory. Opět za chvíli přišlo zvíře ale bylo větší a strašidelněší a nepustilo je ven jen hrozný hlubokým hlasem zahřímalo "obě dvě tu takto budete viset" a příšerně se zasmálo, zabouchlo dveře a odešlo pryč. V zemi našly dívky poklop vešli do něj a táhly se dlouhými chodbami. Vyšly v lese a běžely k chatě. Když přišly, učitelka byla opravdu VELMI rozčilená a řekla "tak vás to nenapravilo děláte si pořád z učitelek žerty a následky si ponesete! Jedete na vlak domů!!!!" Ještě v noci stihly vyvolat duchy - vyvolaly Marii Terezii. Po té šly spát, usnuly asi tak v 2hodiny ráno když v tom přišel vyvolaný duch a unesl je. Zatím zabil jejich rodiny a poté i je policie to vyšetřovala deset let až přišli na to co to bylo: duch.
Autor Leedram, 23.07.2008
Přečteno 321x
Tipy 8
Poslední tipující: Azazen, Anjesis
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-). Azazen

07.06.2011 03:09:00 | Azazen

Máš pekné poviedky,nepoznám moc detí,čo píše:-)

23.07.2008 12:18:00 | Krizenec-katka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí