Moralni rozhodnuti

Moralni rozhodnuti

Anotace: Jedna mala povidka ktera me napadla docela nedavno, snad se vam to bude libit.

Byl tichý večer, měl jsem pocit že se mi rozkočí hlava, holka mě už před měsícem nechala kvůli jednomu machírkoj. Ale city k níjsem měl už vytříbené a lásku jsem měl již jinde i když jsem nevěděl co ke mě ona cítí. Ale co, na to teď nemělo smysl myslet, to co jsem chtěl udělat mi bylo jasné. Pod postelí byl dlouhý vak a par krabiček, naložil jsem si je do baťohu a vyšel jsem do tiché noci, nasadil jsem si helmu,rukavice a otočil jsem klíčkama v zapalování meho FireStormu, v uších mě hrála nahlas moje oblíbená hudba a ja jsem vyjel na své motorce do noci, netušil jsem jak to dopadne, možná i pro někoho dobře. Cesta na místo trvala krásnou hodinu kdy jsem byl na silnici skoro sám a nemusel jsem šetřit svoji motorku. Už jsem se blížil na místo určení, moje stará práce kde jsem o letních prázdninách pracoval, s vyrovnanou myslí jak má být, tahle zakázka mi opravdu přisla vhod. Už jsem měl hluboko do kapsy a kšefty jako na potvoru nešly. Zastavil jsem motorku a po zadním žebříku jsem vyšplhal na střechu.
Z baglu jsem vytáhl pouzdro s odstřelovácí pučkou a z krabiček jsem vyndal náboje a začal jeden za druhým dávat do zásobníku, připravil jsem si pro jistotu tři, jistota je jistota a ja nejsem placenej za odfláknutou práci. Otevřel jsem pouzdro na odstřelovací pušku a namontoval na ní optiku upravenou pro noc a šero, pomalu ale s opakovanou jistotou jsem na pušku našrouboval tlumič, roztáhnul nožičky odstřelovací pušky a zalehnul jsem si na střeše se zacíleným oknem kde měl být můj cíl.
Do své práce jsem nikdy nesměl brát své emoce, dostal jsem cíl a ten jsem musel zneutralizovat, jinak jsem nemohl dostat své peníze. Byli to krvavé peníze,ale většinou mě najímali společnosti jako CIA , FBI a nebo i česká policie abych někoho vystopoval a zneutralizoval rychlejším způsobem než mohli oni. Ale tentokrát to nemohlo být bez emocí, okno bylo mé bývalé přítelkyně a cílem byl on, člověk který mi pošlapal moje sny. Odcvaknul jsem pojistku, přiložil oko a čekal, ležel jsem tam hodinu, hodinu a půl a pak se rozsvítilo světlo a ja spatřil můj cíl, ale najednou se mi tam začala motat bývalá přítelkyně a její sestra, ani jedne z nich jsem nechtěl ublížit, moje mysl byla v tomhle jasná, nikdy nezabít neviné, to bych pak skončil jako prach prostý vrah.
Musel jsem čekat, v tom ale zavrněl můj mobil, zapoměl jsem ho vypnout, ale stejně jsem teď nemohl střílet, napsal mi Daniel jestli nechci pokecat na ICQ. Jen jsem si v duchu řekl "promiň Dane, ale teď mam jiné věci na práci, kdyby jsi věděl tak to pochopíš", odložil jsem mobil a opět jsem zacílil, skoro čistý prostor jsem měl, jen za ním seděla bejvalka, nemohl jsem jí nahodit mozkem jejího milovaného kluka, potřeboval jsem ji dostat vedle, tak jsem zvednul mobil že jí zkusím prozvonit aby šla vedle, než jsem ale stihnul zmáčknout volání tak mi napsala holka do které jsem byl zamilovaný "moc se mi po tobe styska, mam te moc rada! Opravdu". Sakru, nemohl jsem myslet, potřeboval jsem ho zastřelit, ale začal jsem přemýšlet o tom jestli je to správný. Musím ty myšlenky vyhnat. Zavřel jsem oči a začal jsem myslet na svůj ůkol "najala mě mafie, protože si od nich pujčil mnoho peněz a nechce je vrátit zpět" , "musím ho zabit aby mafie mi vyplatila hotovost a podle dohody přispěla na dětské odělení ve Fakultní nemocnici" , "musím...." v tu jsem uviděl že je sám v pokoji. Nádech, zavřené oči pro pevnou ruku a uviděl jsem v mysli její krasný usměv, v uších jsem přestal slyšet muziku ale její krásný hlas. Znova jsem otevřel oči, neustále tam byl sám. Zamířil jsem a... nešlo to, nemohl jsem zmáčknout spoušť. Zkusil jsem to znova ale moje srdce mi to nedovolilo. Vzal jsem mobil, a jen jsem napsal dvě zprávy, "Sny umiraji bez odvety, padli andele vsak znova povstavaji" mé bývalé přítelkyni a "Bez do postele a usni krasnym spankem, snad se ti bude zdat ze jsme spolu, ale pozor, sny se muzou vyplnit" pro svojí lásku.
Rozebral jsem odstřelovací pušku, zasobníky jsem dal do baglu i s rozebranou puškou. Slezl jsem na zem a nastartoval motorku, odjel jsem domu kde jsem si vyměnil věci a vydal jsem se na dlouhou cestu za jednou holčinou, spánek jsem nepotřeboval a jí se snad splní jeden sen...
Autor majxik, 21.08.2008
Přečteno 314x
Tipy 1
Poslední tipující: Loved by everyone
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí