Čarodějnice

Čarodějnice

Anotace: dcera s matkou a jejich poslání.....

Jednoho pozdního podzimního dne v malém městečku,žila krásná dívka jménem Michaela.Měla středně dlouhé,kudrnaté hnědé vlasy.Byla střední postavy.Bydlela v malé vilce na kraji lesíka,kousek od ní tekl krásně čistý potůček s vymletými břehy.
Ve vile bydlela se svojí matkou,otcem a dvěma mladšími sourozenci.Její pokoj byl v podkroví s balkonem zdobeným vonícími muškáty a zeleně rostoucím buxusem.Michaela byla milovnicí koček,jednu z nich vlastnila.Jmenovala se Veronika,byla to modrá perská.Největším Michaelininým koníčkem bylo jezdění na koni,kterého měla u babičky.
Když jednoho krásného dne jela s maminkou na nákupy,zapomněla zavřít okno v dveře v pokojíku na balkon.Potom,co se s maminkou vrátila domů a zjistila že Veronika není doma,začala jí hledat.Hledala jí dva dny,potom našla její mašli zavěšenou na stromě o větev.
Najednou,na co si šlápla velmi zadunělo.Chvíli stála nehybně,potom se shýbla aby se podívala co to bylo za zvuk.V té chvíli se její tričko zachytlo o větev,najednou cosi zaskřípalo,zavrzalo.Otevřel se poklop,dívka se do něj podívala a uslyšela svojí kočku jak mňouká.Dolů vedl polorozpadlí žebřík,když sestupovala víko se samo zabouchlo.Sestoupila do temné dlouhé uličky ve které svítila pochodeň.Michaela se rozhodovala,jestli bude pokračovat a nebo se vrátí zpět na zahradu.Rozhodla se že bude pokračovat v hledání té kočky.Když procházela tajemnou chodbou,všimla si nápisů a maleb které bili asi přibližně z poloviny čtrnáctého století.Na konci uličky bylo cosi zvláštního,byla tam malá místnůstka plná různých skříní s knihami.Stál tam kamenný stůl,na kterém byla zvláštní kniha.Po chvíli se od jedné ze skříní se ozývalo mňoukání.Michaela našla svou kočičku.Vzala jí do náruče,když se ta zvláštní kniha začala sama otvírat.Otevřela se na stranu,kde bylo psáno že za šest set let se zde objeví krásná mladá dívka s kočkou a stane se čarodějkou.
Michaela byla udivena,najednou cosi jí zavlálo jejími vlasy a místnůstka se rozzářila.Najednou,její pohled byl dokonalejší,ty knihy ve skříních a policích byli čarodějnické.Vedle jedné police stálo koště.Od žebříku se ozvalo skřípění a vrzání.Po pár vteřinách se ozval lidský hlas.Byla to její matky,která jí sháněla.
Matka na Michaelu promluvila:,,Tak už znáš moje tajemství,a výš kde jsem byla když si mě pokaždé hledala!‘‘Dívka odpověděla že ona měla divné sny,o čarodějnicích.Matka jí vysvětlila,že kupa věcí o kterých si myslela že to jsou jen výmysly fantazie budou,nebo jsou skutečné.
Michala tehdy věděla že její maminka měla pravdu,a byla ráda že zrovna ona má příležitost být nejen lidská bytost,ale naučit se být i někým jiným.
Zazvonil zvonec,a tajemnému příběhu je konec!
Autor jančajanča, 21.09.2008
Přečteno 454x
Tipy 2
Poslední tipující: strašidýlko-střapatý
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí