Zpověd vraha

Zpověd vraha

Anotace: Mé já si zde pustilo fantazii na volnou uzdu...

Ještě teď se klepu když si na to vzpomenu.
Vražda!Mtrvola!A to hrozné nekonečné ticho...Lidi viděli jste vůbec někdy mrtvolu? Myslím tím na vlastní oči ne v Americkém krváku...je tak skutečná tak klidná a vyrovnaná..takhle by měli vypadat všichni lidi.A já vám k tomu dopomůžu..jsem váš spasitel.Moje první vražda.Budou následovat další.Zalíbilo se mi to.
Autor Sanake, 24.09.2008
Přečteno 364x
Tipy 1
Poslední tipující: Cristinne
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pravda, námět je ohraný, ale přeci jen v tom ´větřím´ relsativně slibný nástin čehosi potenciálně podařeného. Nicméně, je to krátké - nic proti kratším textům, sama bych někdy potřebovala zkrátit, ale tady se to nehodí - nevím, zda je možné rozvinout drama, jakým by to mohlo být, na tak málo řádcích, ale tobě se to rozhodně nepovedlo, nic ve zlém. Hodně by pomohla přítomnost těch v současnosti chybějících čárek - nezdá se, ale dělají hodně... A myslím, že vést tohle jen samo o sobě jako monolog je taky ne zrovna nejšťastnější volba, doplnila bych to třeba o popis mluvčího (nemyslím vyloženě vzhled, ale gesto, výraz, zrychlený dech atp.). Pokud bys trval na téhle "monologické" formě, rozhodně by to taky chtělo trochu rozvést...
Neurážej se, prosím, a už vůbec se nenech odradit, je to jen můj názor, má rada... a neříkám, že se mi to nelíbí.. :)Hodně zdaru, Cris

12.11.2008 00:14:00 | Cristinne

nuž, popravde, toto ani nie je poviedka, nehovoriac o tom, že námet je asi ten najošúchanejší hororový námet na svete (nevravím, že ja ho občas nepoužijem)...

29.09.2008 14:51:00 | nepotrebujem

Je to velmi krátké a moc mě to nezaujalo.

25.09.2008 10:02:00 | BoOBee

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí