Myšlenka

Myšlenka

Anotace: Kolikrát denně člověka napadají zlé myšlenky? A co když jsou mezi námi jedinci kteří je neumí zahnat

Můj život změnila jediná myšlenka. Jednou při nudné přednášce mě to napadlo. Jaké to je zabít člověka? Ta myšlenka nechtěla z mé hlavy odejít a pronásledovala mě na každém kroku. Měl jsem s tím zajít k lékaři, ale něco ve mně nechtělo. Stával se ze mě samotář, postupně jsem ztratil všechny přátelé. Mým jediným přítelem byla jen ona vražedná myšlenka.
Jednoho dne se všechno změnilo, z myšlenky se stala touha. Kdo? Kdo bude ta oběť? Jak? Procházel jsem ulicemi města a prohlížel si lidi. Bezdomovec? Stařena? Invalida? Sakra já nevím.

***

Dnes byl úplněk a já číhal v temné uličce na svoji oběť. Cítil jsem vzrušení, chtíč brzo dojde naplnění. V kapse jsem svíral nůž.
Kroky. Někdo jde. Vždyť je to malé dítě. Proč je tady v tuhle hodinu? Dítě nezabiju. Co to dělá moje pravá ruka? Proč vytahuje nůž z kapsy? Tomu klukovi není víc jak dvanáct let. Prochází okolo mě. Dívá se do země, má strach.
„Chlapče.“
Otočil se. Pravá ruka vystartovala proti jeho hrudi, nůž zajel do masa. Chlapcovi oči to nechápali. „Proč? Proč jsi to udělal?“
Podlomily se mu nohy a klesl k zemi. Vytáhl jsem nůž z rány a otřel ho o kapesník.
Pomalým krokem jsem odcházel od místa vraždy. Už vím jaké to je zabít, už to vím.
Autor Stan1, 04.10.2008
Přečteno 522x
Tipy 6
Poslední tipující: KockaEvropska, bares43, Trophy, Savidge
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Fakt myslím, že je to zvrhlé. Tyhle "touhy" má člověk v sobě udusit a ne jim dát volný průběh. Možná jsi to dobře vystihl na papíře ale kdyby to byla realita, myslíš, že by ti NORMÁLNÍ člověk napsal, že je to dobré?

29.04.2009 23:01:00 | Anne Leyyd

Krátké, ale výstižné.

22.12.2008 13:41:00 | pešu

Bylo to docela dobrý...

02.12.2008 17:20:00 | bares43

Jo, tohle má nápad. Ta krutost člověka nějak chytne...

01.12.2008 21:34:00 | Eylonwai

ta myšlenka mě sžírá už pekelně dlouho ..

25.10.2008 16:37:00 | Trophy

Fakt dobrý :-)

07.10.2008 19:10:00 | Terry15

neviem, čím to bude, ale takmer všetky horory na liter.cz majú tú istú tému...

04.10.2008 18:31:00 | nepotrebujem

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí