Alpská srdce III

Alpská srdce III

Anotace: Larra je na stopě,podivná dívka,boj s královnou koní,Larra je ztracená

Larra o půlnoci sbalila do batohu pití jídlo a nějaký ten spacák,přesně ve čtvrt na jednu v noci se vzdala hledat Alpen,ve sněhu byli obtisknuté podkovy,Larra doufalaa šla po nich.. vedli ke skále kde i končili. v dálce najednou uslyšela řehtot koně.. vydala se tím směrem.. ve sněhu jela na krásném bílém koni bledá dívka.když zmerčila Larru tak si rukou přikryla obličej-Larra došla k ní a zeptala se tichým vlídným hlasem"jsi v pořádku?" dívka sebou trhla,pobídla koně a zmizela ve skalách...Larra se brodila sněhem když najednou do jejích očí zajiskřilo ostré světlo.Když zhaslo tak Larra objevila vysokou štíhlou bledou ženu která seděla na hřbetě krásného lesklého koně.Larra se polekala a vyšplhala na skálu aby na ni žena nemohla,ovšem neznámá pobídla koně a šla jakoby nic po skále za Larrou,Larra se opatrně zeptala"kdo jste?" a žena odpověděla"jsem královna koní"Proč jsi přišla do mého ráje koní yeptala se ostrým hlasem Larry,A Larra odpověděla"přušla jsem si pro svého koně!!!"že na říká: promiň děvče ale do svého království se nepustím.Co potřebuju abyste mě pustila do svého ráje koní yeptala se potichu s obavami v hlase Larra.Potřebuješ brož s motivem černého koně.. jen tak se můžeš dostat do Alpského strdce!A kde tu brož seženu zeptala se Larra. Ale žena jen mávla rukou směrem ke strmé skále a zmizela i s černým koněm.Larra si pomyslela že když žena ukayovala kté skále že by na ní měla vylést.Ale ta skála je strašně strmá.No nic Larra vyndala z batohu lano na jeho konci byla malá kotvička,larra hodila lanem alano se zaseklo na vrcholku skáli o kamen. Larra udělala na konci lana velká uyel stoupla si na něj a začala šplhat,už byla ve třištvrtině kdy se lano i s kamenem utrho a Larra se skácela dolů.. dopadla na zelenou pastvinu s koňmi!!! dostala se do ráje koní-neboli do Alpského srdce.ale kde teď najde svého koně??chodila po zelených pastvinách po zdobných cestičkách které ji naneštěstí zavedly do velmi hlubokého lesa,Larra cítila že je nešťastně ztracená a než se dostane domů! a teď pomyslela na to co se stalo! Nedostane se domů nemůže projít bránou když nemá brož!Byla úplně sama v pustém lese kde byla tma-ale přece jen něco.Okolo malé lesní cestičky zářili čajové svíčky.larra se vydala po svíčkách a křičela.. Alpen kde jsi???...Vyndala z batuhu baterku a knihu o Alpsích srdcích a našla zajímaví text o průsmycích v Alpském srdci,dočetla se že jeden z průsmyků se nachází v právě pustém lese kde se Larra nachází.dočetla se také že za průsmykem v tomto lese je další pastvina s koňmi...ještě listovala a našla stranu o tom že nikdo lesní tajemný průsmyk v temním lese ještě nikdo neprošel,Larra se zatřásla...

Pokračování přístě
Autor Shauma, 09.11.2008
Přečteno 336x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí