Upíří chutě 2 part 2

Upíří chutě 2 part 2

Anotace: Po dlouhé době jsem konečně našla trochu času napsat další pokračování... mno, pro někoho to může být překvapení, takže už zbývá jenom... příjemné počteníčko :) Budu ráda za každý koment, který napíšete.

Jakmile se Gackt objevil, Alexandra už byla připravená vyrazit do nemocnice za svým mužem.
Když dorazila do jeho pokoje, s překvapením zjistila, že se obléká a ihned mu padla do náruče, jakoby měla strach, že jí někam zmizí.
"Nemusíš se o mě tak bát," řekl Jacob. Posadil se na postel a Alex si posadil na klín. "Musím ti něco říct," řekl po chvíli, "něco, co jsem ti měl říct už dávno."
Alex se mu podívala do očí a on pochopil, že je připravená na pravdu, kterou už nemůže nikdo změnit. "Jsem upír... stalo se to asi před patnácti lety..." a začal vyprávět svůj příběh. Alexandra tiše naslouchala.
"Teď už o mě víš všechno," dokončil svoje vyprávění.
"Děkuji," řekla Alex po chvíli, "děkuji ti, žes mi to konečně řekl. Už to vím dlouho, ale čekala jsem, až to uslyším od tebe. Miluju tě... miluju tě, ať jsi jakýkoli."
Objali se a chvíli jen tak seděli.
Po době, která jim připadala jako věčnost se od sebe odtáhli. "Půjdeme domů," řekla Alex a Jacob přikývl. Domluvili se, že Alex, aby to nebylo nápadné, vyjde normálně vstupem do nemocnice a Jacob vyleze oknem.
Sešli se před budovou a dali se na cestu domů. Cestou Alex Jacobovi řekla o Gacktovi. "Požádala jsem ho, aby na chvíli pohlídal June, takže nemusíš mít strach..."
"Tak tím si zrovna nejsem moc jistý," řekl Jacob a přidal do kroku. Alex s ním jen tak tak držela krok. Prosila ho, jestli by mohl krapet zpomalit, ale místo toho Jacob jen zrychloval. Alexandra už za ním běžela co jí síly stačily, až zakopla a upadla. Jacob se pro ni vrátil, vzal ji do náruče a opět se rozeběhl k jejich domu.
Jakmile se dostali dovnitř, opatrně položil Alex do obýváku na gauč a pokračoval do pokoje June. Našel tam přesně to, co si myslel, že se stane. Gackt byl skloněný nad spící June a chystal se ji kousnout. Jacob ale byl rychlejší. Chytil Gackta zezadu za límec, odtáhl jej od své dcery a vhodil ho do obýváku, kde Alex stále byla na gauči. Tiskla si ruce na ústech, aby nevykřikla a nevzbudila June.
Jacob ale s Gacktem nebyl tak úplně hotov. Opět ho chytil a táhl ho ven, před dům.
Alex nevěděla, co se tam událo, ale Jacob byl celkem brzo zpátky. "Co se stalo?" zeptala se.
"Víš, Gackt má někdy... jak bych to řekl... tak trochu výpadky. Občas nad ním převládnou jeho upírské vlastnosti a tak se přestane ovládat... jedině já vím, jak opět nalézt jeho lidské já.
A teď se ti podíván na ten kotník."
"Není to zlomený?"
"Neměj strach, je jenom vymknutý. Do zítřka se to zahojí, ale měla bys ho trochu šetřit. Nejlepší bude, když ani nepůjdeš do práce," usmál se na ni. Pak ji vzal do náruče a odnesl do ložnice, aby se mohla v klidu prospat.
Autor Jablik, 16.11.2008
Přečteno 368x
Tipy 7
Poslední tipující: Alasea, E., *whatsoever*, niki-chan
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Stále výborné ...

24.11.2008 19:46:00 | Alasea

Stále zajímavý příběh.. ale podle mě takový neúplný.. chce to pokračovat.. a rychle ;-) good lucky

17.11.2008 19:51:00 | *whatsoever*

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí