Hřibtovní taj

Hřibtovní taj

Anotace: Pubertální kámošky (Julča -16 a Sandra - 16) se vsadí o to kdo zůstane 24 hodin na Starém hřibotově, které se léta nepoužívá, avšak to se jim stane osudným!

"Jako to si děláš srandu," vybuchla Julča, když jí Sandra řekla o jejím zapeklitém plánu. "Já na ten hřbitov nevkročím, ani ikdybych měla dostat šest milionů... No, ale kdyby to bylo za těch 5 melcků tak možná jo. Ale v tomto případě se mnou nepočítej!"
"No ták, Jůli! Buď kámoška! Nejdřív půjdu já, a ty zůstaneš s Michalem a Leem v autě, budeme ve spojení mobilama, jo? Mám, pauš a navíc mi dali jako dárek naši k narozkám volání na měsíc zadax! Takže se neboj!!!" Přemlouvala Sandra Julču! Upřímně, Julča se bála. Byla to taková poserbaba, ale strávit noc v autě se svým idolem Leem jí lákala. Asi po pěti minutách horlivého přemýšlení povolila.
"Okey, ale pod jednou podmínkou. Budeme chodit ve dvojcích. Ty s Michalem a já s Leem, souhlas? Jinak nejdu!"
Dobře zavolám to klukům. Je víkend tak mámě řekni, že dnes budeš spát u nás a že zůstaneš celej vík. Já řeknu to stejný! Akorát že u Vás, ju?"
Julča byla nejprve vyděšená, ale postupně se jí zmocňoval pocit radosti, že bude s Leem 24 hodin sama! Těšila se, že až se bude bát, chytne Leo její ruku a konejšivě jí řekne : "Neboj, nic se nestane! Spějí věčným spánkem!"

O PŮLNOCI U HŘBITOVA :

"Tak," řekla Sandra a chytla Míšu za ruku. "Valíme se mrknout do toho sídla mrtvých potvůrek!" A zasmála se svému vtipu. Ostatní se smáli s ní, jen Julča se smála nejistě. Měla pocit že se jim něco stane. Neviděla co, ale bude to strašné.
"Já se bojím!" Špitla Leovi po dvou hodinách.
"Prosím tě, neboj se!" Řekl a lehce jí políbil na tvář. Jůlča se ne něj podívala a usmála se tajemným úsměvem, jak to umí pouze ona.
Po chvíli uslyšeli výkřik. Patřil Sandře. Julka se lekla až sebou trhla. I Leo se lekl. Vzala mobil do ruky a volala do něj. Volala na Sandru a Michala
"Sandróóó, Michalééé!"Bylo jí to prd platné. Nikdo se neozýval. Až po chvíli uslyšela ohlušující ránu. Vyběhla z auta a vběhla na hřbitov. Leo za ní!
Julča nevěděla kam běží. Běžela mezi hroby až doběhla, celá udýchaná, k velké a -hlavně- otevřené rodinné hrobce.
Patřila rodu Whiteů. Lekla se! Tahle rodina se pokládala za rodinu čarodějů. Jsou sice více jak 5.století mrtví, ale teď jde o to, že jejich hrobka je otevřená.
Nakoukla dovnitř. Projelo jí velmi mrazivé leknutí. Ten hnilobný zápach z hrobky ji donutil k tomu, aby se pozvracela.
Lekla se. Podívala se pod sebe, co vyzvracela. Čekala, že to bude ta hnusná brokolice, co měla ve škole na oběd. Čekalo ji ovšem velmi nemilé překvapení. Vyzvracela krev. Hodně krve. Až ji to zcela vysílilo a upadla do mdlob...

PONDĚLÍ BENEŠOVSKÝ DENÍK :

ČTYŘI TĚLA MLADÝCH LIDÍ SE NAŠLI NA STARÉM HŘBITOVĚ V BENEŠOVĚ!!!

Mezi mrtvé patří Sandra Poštolková (+16), Julie Němcová (+16), Leonard Šimánek (+17) a Michael Barna (+17). Jejich těla byla nalezena u hrobky Whiteů. Byla silně zohavéná s úlekem ve tváři...
Autor ZuzInQa, 28.01.2009
Přečteno 506x
Tipy 8
Poslední tipující: zemědělec Karel Motyčka, P.P.S., Savidge, baruska001, Nergal, Andy89
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

uau, horory. dost dobre:)

05.05.2009 22:01:00 | zemědělec Karel Motyčka

Ne, to je vymyšlená povídka, jen jsem nevěděla v jakých novinách, tak mě napadl Benešov xD

03.02.2009 21:05:00 | ZuzInQa

Je to velmi zajimava povidka, az do konce sem byla moc napata! A nakonci bylo ze to vyslo v BENESOVSKYCH NOVINACH...ono se to stalo v Benesove?...

31.01.2009 18:56:00 | Peetulinka

V textu je nekolik gramatickych chyb a preklepu a uplne na konci je "byla najita". S timhle vyrazem jsem se setkal uz dokonce i v novinach, ale neni gramaticky spravne a taha me za usi. Nektere pasaze byly dost zvlastne psane, ale jsou tam i dobra mista a pokud vek v profilu nelze, v psani bych rozhodne pokracoval a chyby i styl se vytribi casem :)

29.01.2009 14:07:00 | Nergal

Velice zajímavá povídka. Dávám ti tipa, protože jsem byla opravdu napjatá v poslední chvíli, jak dopadli 4 puberťáci.

29.01.2009 09:56:00 | Andy89

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí