Ve jménu spravedlnosti

Ve jménu spravedlnosti

Anotace: Neberte tento text jako podňecování k násilí

Z malého domu v jedné zapadlé ulici se ozývala hudba. Úroveň hluku překročila povolenou mez ,ale to nikomu nevadilo. Všichni se skvěle bavili ovšem ještě netušili co je čeká.Z nenadání se před domem objevily tři černé mercedesy podobné těm v ,kterých jezdili velice proslulí ruš´tí mafiáni. Z aut vystoupilo dvanáct mužů , kteří měli na hlavách černé kápě.
Mezi tím večírek pokračoval a písně ,které zpívali takzvaní fašos doprovázelo hlasité vykřikování hajl a zvedání rukou což k tomuto výkřiku neodmyslitelně patří . Muži v černých kápích na nic nečekali a pomalu obstoupili dům . Čekali na konec tohoto večírku kde několik desítek hloupých lidí oslavovalo již díky bohu mrtvého ďábla v těle člověka.
Najednou hudba utichla. Klid náhle přerušil zvuk rozbitého skla jenž se náhle roztříštilo na tisíc kusů.Někdo do domu hodil několik slzných granátů . Oslepení fašos začali křičet a dobývat se ke vchodu . Nastal čas mužů v černých kápích . Tuto akci chystali už několik týdnů a právě za několik málo minut mělo být jasné jak jejich plán dopadne.Šli na jistotu a bylo jim jedno kolik mrtvol tento večer zůstane ležet na podlaze v kaluži krve . Vtrhli do domu . Začala krvavá řež při které fašos netušili co se děje . Kandry nože ruské výroby s oboustranným ostřím se zabodávali do těl ,která padala na zem jako kapky deště.Tato krvavá řež ovšem byla jen začátkem boje proti zlu ,které bylo jak se zdá na první pohled již dávno poraženo a v boji proti němu zahynuli miliony lidí.Úkol byl splněn .Muži nastoupili do svých mercedesů .Nebyli ovšem ve stejném počtu jako na začátku přibylo několik fašos ,kteří neměli být za své činy potrestáni jak se může někomu zdát rychlou smrtí .Auta odjela a ulicí se ozýval výbuch. Jeho účelem bylo zamést stopy.
Autor alex8, 12.02.2009
Přečteno 392x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí