Je cítit vřes a smrt...

Je cítit vřes a smrt...

Vůně vřesu, zpěv ptáčků, bublání potůčků, to všechno zbožňovali Alois a Daniela.

Zbožňovali.

Asi bych měl začít tím, že před nedávnem chtěli přenocovat ve stanu na vřesovém poli, protínaného nádherným, bublajícím potůčkem, přímo vedle borového háje s mnoha druhy zpěvných ptáků.Bylo to úžasné. Než postavili nachově zbarvený stan, začalo se smrákat. Tma je však nezastrašila a šli si natrhat vřes, aby měli (ač krátkodobou) vzpomínku na stanování. Po chvíli se Alois se nabídl, že vřes (který již nepobrali) donese do stanu. Sotva jej však položil, uslyšel výkřik.Srdceryvný. Nervydrásající. Danielin. Alois se za ní rozběhl,a uviděl, jak u ní klečí jakási postava. Rozeběhl se, aby ji (tu postavu, ne Danielu) nakopl. Díky tmě se bohužel netrefil, tím pádem se natáhl jak široký, tak dlouhý do voňavého vřesu. Postava ho podřízla také. Poté z kufříku vytáhla pilu...

Slunce již vyšlo. V jeho záři byla teprve vidět ta spoušťˇ.

Je cítit vřes a smrt...
Autor 7Anno&nnym7, 22.02.2009
Přečteno 364x
Tipy 5
Poslední tipující: Bíša, Tlustoprd, takova
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Na to, že je ti 12 let se zabýváš moc brutálními věcmi. Vražd je kolem plno. Napiš něco, co nebude znít tak pesimisticky, ale bude tam třeba víc radosti ze života.
S těmi závorkami je to taky pravda. Myslím, že talent na psaní máš. Jen by to chtělo, využít ho trochu na jiná témata.

09.03.2009 14:46:00 | Anne Leyyd

jo,mě se to líbí

27.02.2009 15:17:00 | takova

Vadilo me, ze je povidka tak kratka, zavorky v textu pusobi jako mailova zprava. Tahle veta... Rozeběhl se, aby ji (tu postavu, ne Danielu) nakopl....pripomina scenu z nejake parodie nez hororu. Zaver mel asi naznacit brutalni vrazdu, ale ne vzdy je uspechem ;)

25.02.2009 23:14:00 | Nergal

je to vcelku dobrý

23.02.2009 17:49:00 | dropik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí