Pohnutí

Pohnutí

Anotace: Docela perverzní povídka a už ani nevim jak mě napadlo tohle napsat

Prohodil jsem oknem hlavu a rychle pro ni běžel. Když jsem byl venku tak už jsem tam zůstal. Nebylo ani tak hezky jako spíš že bylo syrovo, chladný vítr vál a studené kapky deště se tříštily v jeho silných poryvech. A tak jsem tam stál a čekal až naprší a uschne. Nejen na to. Za ten čas, co jsem tam stál, jsem si uvědomil tolik věcí, tolik souvislostí. Stát a hledět na kamennou stěnu mraků s jejich rozfoukanými kraji jakoby do spirál. V tom nečase se samotný čas zastavil. A jak tam stojím, už skoro celý mokrý, kovový příkrov nade mnou si odšrouboval své víčko a vyhrnul plášť aby z té šedi vystřelil jeden jediný paprsek jako šíp z luku, který zasáhl moji hruď. Teď postřelen nevěděl jsem co dělat. Oranžový pruh skrze mlžný opar je jasně ohraničený a míří na mě. Jistě by šlo utéct, ale není kam. Jasnost zalila každé místo, o kterém by šlo jako o skrýši smýšlet. Raději dál na svém místě nehybně zůstanu stát v objetí toho kontrastu. V kleci.
Okamžik, který netrval déle než pár sekund, já prožíval několik hodin možná dnů. Teď už jsem věděl co dělat. Slunce už opět zašlo v olovo a z mraků se pomalu začaly sypat kroupy ledu. Rozběhl jsem se ke dveřím a vešel. Vyšel jsem po schodech a lehce zaklepal na dveře bratrova pokoje. Nikdo se neozval a tak jsem je otevřel. Leželi tam. Dvě nahá těla propletená v jedno. Nevšimli si mě. Vzal jsem tedy šavli, kterou bratr dostal od dědy po jeho pradědu. Zabil jsem je. Ji i Jeho. Neuvěřitelný chlad se rozlil po mém těle. Poté jsem sešel dolů a tam dokončil vše. Matku jsem podřezal kuchyňským nožem a otce na zahradě ubil kalačí. Nechtělo se mi nad tím dílem plakat, nepocítil jsem žádný cit, jen chlad stále sídlil v mém těle jako tygr v kleci. Šeřilo se a mě k domovu už nic nevázalo. Vyšel jsem tedy se svým psem do lesů. Našel jsem tam nový domov a žiji zde dodnes. Psa jsem snědl.
Autor Jan D., 11.10.2005
Přečteno 608x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímalo by mě čí hlavu prohodil oknem a proč se s ní nevrátil :D

10.05.2009 15:37:00 | Bastet

Vím,že to tak asi nemělo být,ale dost mě to pobavilo...možná to bude mou zvráceností...líbí se mi to :)

27.01.2009 19:43:00 | E.deN

Začátek zní vážně zajímavě, ale ten konec??? Děs a hrůza, chtělo by to více popsat, rozebrat a tak...

28.06.2008 14:30:00 | Hellmaster

ja bych rekla ze je to spis fantasmogorina:D..ale dobry..me to pobavilo:))

14.05.2007 19:00:00 | Fried Green Tomatoes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí