Záhadná kulka 1. díl

Záhadná kulka 1. díl

Anotace: je to sice krátké aly bude to na víc částí

Když běžela Petty domů, najednou všechny lampy zhasly. "Ne! Nesnášim tyhle nápady. By mně zajímalo jakej debil to vypíná." Zaklela si. "Je to tak vždycky, když jdu večer sama domů! Asi zavolám mamce, že se stavím u Chicka. Ten mně doprovodí." Vytáhla si svůj mobil NOKIA 6300, vytočila mámino číslo a volala. "Ano zlatíčko?" "No, ahoj mami, já jenom , že se cestou domů ještě stavim u Chicka. Už zase nesvítí lampy on mně aspoň doprovodí." "Jasně a v kolik budeš doma?" "Hmm do deseti jsem doma." "Tak dobře. Papá" "Čau" Tak to by jsme měli. Petty si pomyslela, že k Chickovi snad ani nepůjde,ale pak si to zase rozmyslela. "Jednou jsem řekla, že jdu k Chickovi , tak taky jdu k Chickovi." Obrátila se a utíkala směrem ke Lemové ulici. Tam totiž Chick bydlel. K Chickovi jí to od domova trvá asi 20 minut. Bydlí sice na vesnici, jenomže strašně dlouhé. Pracholusky jsou hodně dlouhá, vlastněi široká vesnice. Bydlí tam v přepočtu asi 300 lidí. Byla ráda. když k Cickovi došla. Zazvonila a zachvíli se objevil v okně. "Čau Petty. co ty tady tak pozdě?" "Zdar Chicku, já si jenom říkala. jestli mně nechceš doprovodit. Po celý Stromovce a Karibské nesvítí světla." "No jo chvilku počkej jen se obleču"
O PĚT MINUT POZDĚJI
"Tak můžem jít." Chick konečně vyšel před dům.
"Jo a dík, že jdeš se mnou."
"No, už jsem si myslel že nepoděkuješ." Pronesl Chick ironicky
Poté si spolu povídali o různých věcech: Třeba o sourozencích, o mámě atd. Pokračovali normálně v debatě . Když tu najednou zaslechly výstřel a křik.
"ÁÁ co to bylo.?" Petty byla vyplašená, vůbec nevěděla co se děje.
"to byl výstřel. Poběž!!!." Vykřikl Chick a popadl Petty za ruku. Utíkali směrem ke keři. od kterého to nejspíš vycházelo. "AAa" Petty opět vykřikla. Za keřem na zemi ležela postřelená těhotná žena. "Musíme jí pomoct. Petty zavolej záchranku." "Jasně." Petty vytáhla mobil a volala. Zatímco Petty vyřizovala hovor, Chick se snažil poskytnou ženě co největší pomoc. "Sanitka je za chvíli tady." Oznámila Petty "Jo, díky. Ta žena ještě žije." podotkl Chick A k jejich údivu žena zachroptěla a řekla: Díky. " Poté už přijela policie i sanitka.
Pokračování příště
Autor Mc-Prc3k, 30.03.2009
Přečteno 322x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí