Posedlost.... dokonalostí

Posedlost.... dokonalostí

Anotace: Tak tady je moje povídka, co jsem psala včera pozdě v noci...mělo to být hororové, ale asi se to nepodařilo podle mých představ....prostě jen tok myšlenek...

Stála tam…malá, blonďatá holčička.Bělostné šaty celé zakrvácené,na tváři spokojený úsměv. Zafoukal vítr a ona ke mně přistoupila. Tak malá, ale přesto mě převyšovala- tím, jak mi naháněla strach. Zježily se mi chlupy na zátylku a po celém těle naskočila husí kůže. Podívala jsem se do těch obrovských černých očí. Krev. To bylo to, co jsem v nich viděla.
„Nebyl dokonalý..“ pronesla hlasem, který by lámal i ledy… „Musela jsem mu k tomu pomoci“
„Komu?“ otázala jsem se slabounce.
„Jemu…“ Holčička mávla rukou kamsi do dáli a vedla mě tam…Bála jsem se.
Ležel na zemi, kudlu v břiše. Byl tak krásný,….Klekla jsem si k němu. Černou patku jsem mu odhrnula z temně orámovaných krásných smaragdových očí . Vytřeštěně na mě v posmrtném šoku zíraly. Otřásla jsem se….Čeká teď tohle i mne? Co je to za holčičku?
Cítila jsem, jak mi někdo pokládá ruku na rameno… Byla za mnou. Musím utéct.
„Miluju dokonalost, jsem jí posedlá. …A tu on neměl,..Byl to anděl bez křídel, musela jsem mu je přičarovat“ řekla .
Chytila mě pod bradou, abych se jí dívala do těch hrůzostrašných očí a pronesla…“ Aby byl dokonalý….Ale jak si poradit s tebou, to je otázka“ pronesla hlubokým hlasem a temně se zasmála.
Autor Darkkitty, 24.04.2009
Přečteno 457x
Tipy 5
Poslední tipující: Lilly Lightová, Nergal, Sharane, Nienna, Stan1
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krátké, ale celkem povedené. Atmosféru to určitě má. Dávám Ti tip.

16.08.2009 15:33:00 | Lilly Lightová

Me to nepripomina nic, ale chtelo by to rozepsat...:)

08.05.2009 13:48:00 | Nergal

Nienna: Jej, tak to neznám,..ale přečtu si to ;-)

25.04.2009 11:56:00 | Darkkitty

Trochu mi to připomíná Červeného draka.

24.04.2009 23:50:00 | Nienna

Zajímavý...

24.04.2009 22:39:00 | Stan1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí