Překvapení

Překvapení

Zazvonil zvonek. "Kdo to můž být?" zeptala se Lenka Matěje a šla otevřít. "Ahoj Lenko!" Lenka strnula. Před ní stál Honza, Dominik a Ondra. "Co tu chcete?!" zeptala se zostra. "Tvýho bráchu. Kde je?" "Tady jsem," ozval se Matěj. "Výborně," pronesl Honza. Pak ukázal na Ondru a Dominika. "Postarejte se, aby na mě nevyjel, než to udělám." Kluci kývli a šli za Matějem. Honza přistoupil k Lence. "Víš, co se stane tvýmu bráchovi, zlato?" "Ještě jednou se opovaž říct mi zlato,.." obořila se na něj. To ho nejspíš vyvedlo z míry. Chytil ji za rameno a z kapsy vytáhl injekční stříkačku. Lenka se snažila vykroutit z jeho sevření, ale nešlo to. Matěj se chtěl rozeběhnout za Lenkou, ale Dominik s Ondrou ho drželi. "Co jí chceš udělat?!" zakřičel. "Brácha! Pomoc!" "Nech ji bejt!!" Honza jí zabodnul stříkačku do ruky. Lenka sykla. "Spi sladce," řekl a pustil ji. Lenka se sesunula k zemi. "Lenkooo!!" vykřiknul Matěj zoufale. Po tváři mu stekla slza. "Lenko...." "No, a teď ty Matěji." Honza se postavil naproti němu. "O co ti jde?!" zeptal se Matěj. "Chci tě zničit, to je celý," usmál se, "a myslím, že to nemá cenu protahovat, co?" dodal ještě. Dominik s Ondrou mu kývli na souhlas. Honza udeřil Matěje pěstí do břicha. Matěj zaúpěl. "Vyklop, kdo má ty prachy, jinak tě zabiju." "Já...já to...nevim,..." odpověděl. "Nelži!" křiknul Honza a dal mu pěstí do zubů. Matějovi začala téct z pusy krev. "F-fakt ne-..nevim..." "Dobře," řekl Honza, "budu tě mlátit tak dlouho, dokud mi to neřekneš!" A začal do něj zběsile mlátit pěstmi hlava nehlava. Matěj už skoro nevnímal. Honza toho nechal. "Ten už asi nic neřekne," utrousil ledabyle Dominik. Honza vytáhl z kapsy nůž. Matěj se po něm podíval. "Máš poslední možnost záchrany. Buď to řekneš nebo máš smůlu." "I.....i kdybych měl.....umřít....tak...tak vám to.....neřeknu," vykoktal ze sebe stěží. "Jak chceš! Má bejt po tvým." Chytl jeho levou ruku a vyhrnul mu rukáv. Kluci ho ještě pořád drželi. Honza mu přiložil nůž k zápěstí. "Sbohem Matěji, bude nám smutno," pronesl a prořízl mu žíly. Matěj se složil na zem a Honza s ostatními kluky utekli. Matěj z posledních sil sáhnul do kapsy pro mobil a vytočil číslo na svoji mámu. "Co se děje Matěji?" zeptala se."Pomoc,..." hlesnul naposledy. Mobil mu vypadl z ruky.
Autor Punky_, 10.05.2009
Přečteno 234x
Tipy 1
Poslední tipující: WAYWARD
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zapracuju na tom :),děkuju ;)

13.05.2009 22:39:00 | Punky_

...pokus se vymanit z "jihoamerických " telenovel,kde se opakují jména postav stále dookola.Dá se to napsat tak,aby se jméno nemuselo stále připomínat :)

13.05.2009 22:24:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí