Záhadná kulka 2.díl

Záhadná kulka 2.díl

Anotace: Petty s Chickem brzo začnou dávat spolek dohromady....

"Tak a teď bych prosil váš občanský průkaz."
Petty s Chickem na policistu koukali jako smyslů zbavený.
"Já ale ještě nemám občanku. Nám oboum je teprv 13."
"A máte u sebe nějaký jiný průkaz?"
"Jo, žákovskou jízdenku."
"Tak mi ji prosím ukažte."
Petty s Chickem zatím odněkud z kapes vylovili peněženku a z ní tu dlouho očekávanou žákovskou. Ale Chickovi to přece jenom nedalo a musel se zeptat.
"A co se stalo té paní, jak jsme jí tady našli.?"
"No, jak Vám jistě došlo, byla postřelena. Byla těhotná a asi to velice ohrozí její zdravotní stav. A dítě se zřejmě ani nepodaří zachránit. Bližší informace podávat nemůžu. Mimochodem, když už se o tom tak bavíme, Vy jste šli zrovna kolem když byl slyšet ten výstřel?" Chicka to zaskočilo. Vypadalo, jako by je snad z něčeho podezíral.
" Ne, nešli jsme kolem. Byli jsme až támhle u lampy, když jsme najednou zaslechli výstřel. Okamžitě jsme se rozběhli k místu výstřelu. Když jsme našli tělo té ženy, okamžitě jsem se snažil dát jí první pomoc a Petty mezitím zavolala sanitku. Velice mi ale vrtá hlavou jedna myšlenka."
"Která chlapče.?" policajt chtěl zjistit co nejvíc věcí.
"No, že zrovna ten večer zhasly všechny pouliční lampy. Víte, Petty byla zrovna venku, když ty lampy zhasly. A jelikož se docela bála jít sama po tmě domů, tak se stavila ke mně, protože to měla blíž. No a poprosila mě abych ji doprovodil. A to,že by lampy zhasly se tady mockrát nestává. Útočník tedy mohl využít zřejmě nějaké možnosti, že může vypojit lampy aby nebyl viděn kdyby případně oběť utekla. A také musel svoji oběť sledovat, protože jestli to nebyl jen tak náhodný člověk, kterej šel zrovna kolem, musel mít nastudované kdy půjde oběť domů. Pak si na ni ve kročí počkal a PRÁSK!"
Policajt nestačil kulit oči. "Podívej se, nejsi nějaký detektiv? Máš výborné spojování věcí dohromady. Až budeš větší, mohl by jsi se stát nějakým soukromým detektivem."
Jejich rozhovor pokračoval dále. Jen Petty se nezapojovala. Stála kousek dál a přemýšlela. Měla docela strach. Stále přemýšlela. Co když si příště počká na ni? Mohla Petty umřít, kdyby s ní Chick nebyl? Co by se stalo? Zná vraha. Je to někdo trošku bližší. A co když b....... . Z jejího uvažování jí vytrhl policajt. "Co je s tebou děvče?" "Chicku, musíme zavolat bráchovi a Stenovi."
"Proboha o čem to děvče mluví." Polda koukal a nevěděl jaká bije.
"Ale jí si nevšímejte, ona už je taková. Je zarytá do svejch myšlenek a nevnímá okolí."
A tohle Petty vždycky zaskočilo. Chick jí měl přečtenou jako slabikář. Vždycky věděl, jaká je atd..
A vždycky věděl, o čem Petty mluví.
"Jo neboj, hned zítra zavoláme. A doma to bráchovi všechno řeknu. A začnem zase nanovo.





Příští kapitola bude nést jméno- zase všichni pohromadě.
Autor Mc-Prc3k, 24.05.2009
Přečteno 276x
Tipy 1
Poslední tipující: david66
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí