JORDANŮV DOKONALÝ ŽIVOT-část 2

JORDANŮV DOKONALÝ ŽIVOT-část 2

Anotace: Druhý díl psycho-thrilleru. Prosím, zanechat komentář.

Jordan měl nejdříve pocit, že ho ten druhý na drátě neslyšel a řekl znovu:“ Halo? Kdo volá?“ Pak se ozval hlas:“ Á, dobrý den pane Scythe. Už jsem málem zavěsil, špatně jsem Vás slyšel. Promiňte, že Vás nyní ruším, ale je to naléhavé.“Jordanovi se trochu zrychlil puls kvůli stoupající hladině netrpělivosti.“ Tak to zkusíme znovu. Kdo jste a proč mi nevoláte na kancelářský telefon?“, „ Ano, jistě, omlouvám se. Kde je jen moje slušné chování? Jmenuji se Michael Bailey. Volám kvůli Vašemu domácímu počítači. Vaše manželka,pardon-přítelkyně, zavolala naši firmu Browser na opravu Vašeho počítače. Týká se to opravy virů.“ Jordan přemýšlel, co má říct. Na tohle neměl náladu.“ Neříkala mi, že Vaši firmu bude volat dnes. No, ale nevadí. Jaký termín s Vámi domluvila?“ Na druhé straně si ten hlas odkašlal a řekl:“ To je právě ten naléhavý problém. Přišel jsem před půl hodinou a Vaše přítelkyně nebyla doma. Byli jsme domluvení na dnešek na půl dvanáctou. Zvonil jsem a nikdo neotvíral dveře.“,“ Hm, tak to fakt nevím,kde je. Asi někde s přáteli, ale uznávám, že tohle se jí teda hodně nepovedlo. Omluvte jí, dělá občas hlouposti. Ikdyž mi nic neříkala o tom, že má viry a chce někoho zavolat na opravu. A vůbec, odkud máte mé osobní číslo?“ Muž řekl:“ Když jsem Vám volal na pevnou domů, tak mi dala Vaše přítelkyně mobilní číslo a řekla, že ho mám zavolat, jestli bude problém. Ale také říkala, že bude doma. No a očividně není, dělal jsem si starosti.“,“ Dobrá,jistě. Rozumím, že jste rozčilený pane, já bych také byl..“,“ Ne to je v pořádku, pane Scythe. Já jsem velmi klidný člověk. Nic se neděje.“ Jordan namítnul:“ Tak chcete příjít ve stejnou dobu zítra? Ona tam už zítra určitě čekat bude..“ Ten muž chvíli nic neříkal a Jordan netrpělivě řekl:“ Dobrá, tak řekněme ve stejnou dobu zítra, pane Bailey, nashle.“ Najednou pan Bailey promluvil, ještě než stihl Jordan zavěsit:“ Vy jste mi nerozuměl? Vaše přítelkyně není doma.“ Jordan nejdříve nechápal, co tím Bailey myslel a byl zmatený.“ Prosím?“ Bailey znovu řekl:“ Vaše manželka není doma, to je ten důvod proč volám. To byl ten problém, myslel jsem že to chápete.“ Jordan byl ještě pořád zmatený a pak mu došla trpělivost a vztekle křikl do mobilu:“ ZATRACENĚ. Samozřejmě že to chápu. No tak není doma a co? Tak Vám přece říkám, že bude doma zítra a vy jí ten počítač opravíte. Fakt už jdu, tohle snad není pravda, já musím pracovat, víte? Nashle.“,“ Ne,ne, prosím poslouchejte mě. Vaše přítelkyně není doma a ani nebude doma, jestli vám už dochází, co tím myslím.“ Jordan už nebyl ani zmatený a trochu rozzlobený. Nyní už byl fakt nasraný. Začal řvát bez obalu do mobilu:“NE NEVÍM CO TÍM MYSLÍTE. O CO VÁM KURVA JDE?“,“ Ježiši, klídek. Vy jste teda hodně výbušný. Musím uznat, že z Vás jde strach. Řeknu Vám to jednoduše. Hlavně neřvěte,prosím. Vaše přítelkyně je s námi. Unesli jsme ji.“ Jordan myslel, že tenhle svět už není normální. Chvíli bezradně mlčel, a pak mu došlo, že je to vážné. Začal fakt zuřit:“ Vy jste jí unesli? Kam? VY HAJZLI! JÁ VÁS ZABIJU! NABODÁM TI 10 NOŽŮ DO TÉ TVÉ HNUSNÉ PALICE!“Bailey řekl neklidně:“ Ale no tak, přece je to jen únos. Proč mi vyhrožujete?To s tím počítačem jsme si samozřejmě vymysleli. Prostě jsme tebe a ji pár hodin sledovali a pak jsme prostě vpadli do tvého bytu a vzali jí sebou na odlehlé místo.“,“ ZASRANČE! NARVU TI GRANÁT DO DRŽKY!“,“ Ty vole, fakt z tebe jde strach. Vím, že bys mi rád narval granát do huby, ale to bys mě nejdřív musel najít. A mě nenajdeš. Takže poslouchej. Určitě chceš svou kachničku zpátky, že? Takže, dám ti pár úkolů. Pokud je všechny splníš, dostaneš jí zpět. Klasika, jako ve filmech,co?“ Jordan chtěl opět začít řvát, ale udržel se.“ Takže za úkoly? Jaké úkoly? A když je nesplním nebo ani nezačnu plnit?“ Bailey řekl velice chladně.“ Pokud naše úkoly nebudeš plnit, tak ji zhodíme z okna. A to je odsud jistá smrt,kámo.“, Jordan byl velmi bezradný.“ Dobrá. Udělám ty vaše zasraný úkoly. Jestli ji ublížíte, tak vás najdu a zničím.“,“ Dobrá, Jordane, jsme v obchodě. Takže tvůj první úkol. Připraven?“,“ Moment. Jak Vám můžu věřit, že to myslíte vážně?“ Najednou se v mobilu ozval hlas Melissy.“ Jordane, dělej, co říkají..prosím.“ Pak se zase ozval Bailey:“ A tady ještě jeden důkaz.“ Pak se ozval výstřel z pistole a křik Melissy. Jordan zařval:“ NE,KURVA NE!“ Bailey řekl klidně:“ Takže. Tvůj první úkol je osvěžit se a napít se vody v kanceláři.“ ,“ To si děláte srandu ne?“, „ Hm, takže chceš abychom ji z okna vyhodili už nyní?“ Na záchod vešel jeho kolega Josh Tormley a řekl:“ Hele radši se vrať do kanceláře, jinak se Marzilli nasere.“ Tormley šel k pisoáru a Jordan vyšel ze záchoda a sedl si na své místo u počítače. V mobilu se zase ozval Bailey.“ Tak, my sledujem tvou kancelář. Pořád tě vidíme.“ Jordan vzal svou sklinku vody a napil se. Vypil ji až do dna, udělal osvěžené ÁÁCH a dva kolegové se na něj s úsměvem a kroutícími hlavami podívali.“ Haha, jsi vtipný,“ řekl Bailey a trochu se zasmál. Jordan řekl v potlačovaném vzteku:“ Už jsem v druhém levelu. Co mě čeká nyní? Kolik bodů jsem získal?“ Bailey pokračoval:“ Takže, druhý úkol bude trochu složitější,hrdino. Ale ty ho splníš v pohodě. Tak tedy: Začni všechny mlátit. Prostě všechny kolegy začni masírovat pěstmi a nohama. Zahraj si na boxera a všechny ztřískej na hromadu. Zpleskej je jako malé děti. Nesmíš na ně střílet, ani je radši nezabij. Prostě jim vymlať myšlenky z mozku a ukaž jim, kdo je nejlepší.“ Jordan opravdu nevěřil svým uším. Šel za roh.“ Já mám všem dát pár ran a pak utéct? Ale proč? Přece jsou to nevinní lidé. A navíc jsem sám, dokopali by mě jako psa. Je jich víc.“,“ Nepřemýšlej nad tím, začni na ně bezdúvodně útočit. Vím, že lidé mají většinou dúvod tohle udělat. Tak ty nemáš důvod. A co jako? Už to nebudem protahovat. Prostě to začneš nějakým brutálním útokem a oni se zděsí nebo na tebe poletí a s tím už si nějak poradíš. Hodně lidí udělá všechno proto, aby se vyhnuli násilí.“ Jordan pár vteřin neříkal nic a pak promluvil:“ Dobrá. Ale pak mě zatknou poldové.“,“ Nezatknou, o to se postaráme. Hodně štěstí, hrdino.“ Jordan si šel sednout zpátky na místo, pár lidí se ho zeptalo, kdo to byl, řekl, že jeho matka. Všichni se pak znovu pustili do práce a vtipkovali.
Jordan Scythe byl velmi úspěšný ve velmi mnoho věcech života, a jeho šéf mu dával celkem slušné prémie. Všichni ho měli rádi. Jordan Scythe tedy ještě pořád přemýšlel o tom nejhrozivějším hovoru co kdy absolvoval. Všem udělat pořádnou krvavou masáž. Opravdu velice neobyčejné tenhle úkol. Lezl mu mráz po zádech. Ale neměl na vybranou.
Autor Tohlesipřečtěte, 20.07.2009
Přečteno 289x
Tipy 1
Poslední tipující: susana načeva
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí