Al Caponiho matka

Al Caponiho matka

Anotace: Co sse stane když někdo okrade Al Caponiho matku...

Jednou v jedné ulici šla žena. Najednou se za ní objevil muž. Šel za ní potichu jako stín. A zrovna když to nikdo nečekal, se muž rozběhl, vytrhl ženě kabelku a zmizel stejně rychle, jako se objevil. Kdyby jen trochu věděl co udělal… Ta žena zaječela a omdlela. Asi po deseti minutách se žena probudila. Nad ní stál muž. Byl to Al Capone. „Mami co tu děláš?“ptal se ženy. „Šla jsem nakoupit a někdo mne přepadl.“ „Jak vypadal?“ptal se Al Capone. „Jak to mám vědět? Najdi ho!“ řekla Al Caponiho matka. Dřív, než Al Capone stačil něco říct, žena odešla. Když odešla, přišel tam nějaký muž. „Dobrý den šéfe.“řekl muž. „Ahoj Jacku, nevíš jakej parchant to udělal?“ptal se Al Capone. „Jasan, já…“,než to dořekl tak mu Al Capone skočil do řeči. „Tak kdo to je?!“ ptal se. „Steve, ten poslíček“,odpověděl Jack. „Přiveď mi ho, dostaneš dobrou odměnu“,řekl Al Capone. Jasan šéfe, do kdy mám čas?“ ptal se Jack. „Do večera, zítra musim jet do Dallas zastřelit Kennedyho“,řekl. „Do večera ho tu máte!“řekl…

Dveře hospody se otevřely a dovnitř vešel Jack sedl si, zapálil si a řekl barmance: „Za padesát dolarů pivo a informace!“ Podala mu pivo a řekla: „O jaké informace jde?“ „Pamatuješ na toho poslíčka Steva? Chvíli jsi s ním chodila,“řekl. „Jo, pamatuju na něj, co s ním je?“ptala se. „Nezajímej se a řekni mi, kde je!“skoro na ní křičel. „Nevim!“barmanka už na něj křičela tak, že několik lidí na ně koukalo. „Jak chceš tvýmu šéfovi by vadilo, kdych sem zavolal hygienu pod tvým jménem,“mluvil klidně Jack. „Dobrá, je za tebou,“řekla barmanka. Jack rychle přiběhl k Stevovi, chytil ho šel s ním k Al Caponimu. Když k němu přišli ihned na něj namířil revolver. Steve si mumlal nějaká nesrozumitelná slova. A když chtěl Al Capone vystřelit, vběhla na scénu matka Al Caponiho. Flákla Jacka kabelkou ten omdlel a potom Al Caponiho ten taky omdlel. „Fuj synáčku fuj“řekla. „A ty“, otočilan se k Stevovi. „Fuj“, flákla ho ten taky omdlel. A nakonec taky omdlí…
Autor david66, 25.07.2009
Přečteno 359x
Tipy 5
Poslední tipující: Samotář Samotinký, Tacca, PoeziGirl, Bíša
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Promiň, ale tohle nepovažuji za příliš zdařilé, nebo dokonce vtipné. Čekal jsem víc. Z Caponeho si dělal srandu i Steklač ve Žlutém Robertovi a řekl bych, že daleko zdařileji. Ale je to jen můj skromný názor, se kterým může dost lidí nesouhlasit.

09.03.2011 18:18:00 | Kubík

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí