Každý den malá smrt

Každý den malá smrt

Anotace: jedno z nejrannějších dílek...přibližně 8.-9vátá třída

Obraz I.
Začal ten odporný tikot nenávidět.Monotónní tupý zvuk,nakousávající zlostné ticho.
Tik,tik,tik...(žádné ťak!...proč,sakra?)
Serjovi ten nechutný zvuk začal proudit do každé části jeho těla.Každý jeho kousek se pomalu ztrácel v temnotě jeho mysli,která se stávala stále a stále černější.Hlavu položil na prsa,ruce spustil podél těla a vydal se do nového světa...
,,NECH TOHO!"zařval Serj,ale v tu chvíli vystřelil ze svého úkrytu v kůlně pinč.Nenávistně vrčel a uši měl sklopené dozadu.Oběhl Serje, uchopil ho za nohavici a zuřivě s ní třásl.Serj ho se znechuceným výrazem zkopl.Drobný psík dopadl na záda a zacukal zadními
běhy.
(Jedna blbá chyba se řetězí,nekonečně se řetězí...)
,,Vy svině,já vás zničím!"zajíkl se,otočil se po své ose a očima hledal psa.K vyhrocení celé téhle nechutnosti napomáhalo neustálé tikání nástěnných hodin,jejichž zvuk v poslední době,čím dál více sílil a měnil se v počítadlo posledních hodin Serjova života.
(Kde jsi?...no tak pejsku,pejsku...Pojď k páníčkovi,ať ti natrhne ty tvoje chlupatý koule,který ti pak nacpe do tvý nevymáchaný tlamy.No tak,kamaráde...)
Tik,tik,tik...(zase ne ťak!)
Obraz číslo 1/2
Iluze.Nyní se dostáváme do části,klíčící ve spisovatelově fantazii.
Obraz II.
,,Hochu,co třeba Aerosmith ,co?" nadhodil obtloustlý chlápek se staromódní kostěnou obroučkou a odhalil své zažloutlé zuby s velkou přední mezerou.
(Ovšem na někom,kdo má tak stupidní jméno,jako Harry Smith je staromódní všechno,dokonce i jeho hudbní vkus) pomyslel
si Serj a usmál se pod vousy.
,,Myslím,že si stejně radši vezmu ty Raige Against." řekl Serj nejpřátelštějším tónem a nasadil nucený úsměv.
,,Dobře,ale když si to rozmyslíš ,Smithův krámek čeká na tebe." zatrylkoval a vzápětí předvedl opilého basistu osmdesátých let,brnkající na na neuvěřitelně tlustou vrchní strunu E.
Serj se podruhé nuceně usmál a naoko znalecky pokýval hlavou.
(Co třeba jeho rodiče?Dva staromódní blbci v tralaláčcích striktně vychovávají své jediné dítě,ale opakují na něm chyby,co již spáchali jejich rodiče...Jedna chyba se řetězí,že?)
,,Budu na to pamatovat." ujistil ho Serj a na kasu položil bankovky v hodnotě několika dolarů.
Obraz III.
,,Jsou to hodiny!Jsou to ,kurva drát ,hodiny!" zaryčel Serj ,kterému se již z hlasivek přestávala nakřáple ozývat mutace a jeho hlas se postupně měnil v něžný baryton.
,,Nemysli si,že nepoznám rozdíl mezi bucketem od Raige Against a hodinama." adresoval syčivě svoji poznámku na nedaleký krámek s hudebninami.Naštvaně mrštil do kouta rozšklebený ciferník s vybledlou značkou SWATCH.
Obraz IV.
Serj v ruce tiskl malé nástěnné hodiny,které se nějakým záhadným způsobem vecpaly do buckletu.Obrátil je proti světlu s sledoval titěrné stroječky,umístěné na středu tenké desky.Ostrý sluneční svit ozářil zlatá čísla,lehce načtrtnutá na ciferníku.Znázorněním připomínala kresbu malého dítěte,jenž se pravděpodobně snažilo nakreslit holé stromy bez listí.
Aniž by pomyslel na bucklet od Raige Against,pověsil hodiny na čestné místo nad psacím stolem.
Obraz V.
Hodiny začaly tikat.
Obraz VI.
KONEC
Autor ShavoID, 27.07.2009
Přečteno 297x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí