TMA 1. Kapitola...Seznámení

TMA 1. Kapitola...Seznámení

Anotace: Anna na první pohled žije život puberťačky,ale na druhý je nájemný vrah v temném městě Sutteland...

Západ slunce mě vždycky uklidňoval. Bylo v něm něco jedinečného a naprosto obyčejného a přesto, dával příslib něčemu dokonalému, něčemu co nikdo nevidí,jen cití ve svém vlastním srdci.


Něco podobného cítím i já. Každý den trpělivě čekám až zaleze ta velká žlutá koule a vyleze ta pravá temnota, která je uvězněna v každém z nás.


I ve mě je hluboko zakořeněna. Je to asi tím, že každý z nás v dětství neměl dostatek lásky. Musí si to něčím vynahrazovat. Na mysli mám zábíjení, znásilnění, braní drog, prostituce, mafie, krádeže, mučení a mnoho dalšího.


Ano, prostituce není jen přividělávání peněz. Ale hlavně o naplnění sexuální touhy. Ať si to přizná každá dívka, či žena. Vzrušuje vás tvrdý sex bez špetky nežnosti. Je to tak popuzující a zároveň tak živočišné a přirozené.


Ale to jsem mírně uhnula od tématu. Abych se vrátila. Jmenuji se Anna a žiju v městě Suttelandu. Přes den je to obyčejné město, ale po západu slunce začíná to pravé vzrůšení.


Nejsem asi ta co jste si představovali. Jsem prostě obyčejný člověk, který stojí na druhé straně. Na straně zla a temnoty. Užívám si každou zatracenou vteřinu svého života.


Seznámila jsem vás se vším podstatným, tak vítejte v mém životě....
Autor Marion de Lynne, 26.10.2009
Přečteno 317x
Tipy 2
Poslední tipující: Bloodmoon
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já vim, že ty jednou Nobelovku dostaneš zlato :-) tvoje Verunka:-*

12.11.2009 19:07:00 | Bereniké

já ji našla.. hehe..:D líbí se mi styl, jakým to je psané.. jsem zvědavá, co bude dál....:)))

30.10.2009 22:03:00 | čipetka

Jsem zvedavy, kam se to bude ubirat.. ted zatim neni co hodnotit. Jen si dovolim rypnout a upozornit na mensi hrubku zhruba uprostred textu.

27.10.2009 21:27:00 | Nergal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí