Ulička

Ulička

Anotace: Aneb proč by jsme neměly chodit v noci samy...... omlouvám se za případné chyby v textu.

Jednou večer jsem šla se psem.Bylo už pů 11 ale protože jsem byla maximálně naštvaná na matku ani jsem to newnímala.Šla jsem co nejdál od našeho bytu abych si mohla pročistit hlavu.Najednou jsem stála na konci města,až tam jsem se probrala do reality.Zaposlouchala jsem se do ticha a najednou jsem uslyšela težké oddechování.Prudce jsem se otočila ale za mnou nikdo nestál.Začala jsem přemýšlet nad nejhoršími variantami ale na konec jsem to vzdala a snažila se naslouchat dalším zvukům.Odpovědí mi bylo hluboké ticho což mě trochu uklidnilo ale stále jsem byla ostražitá.Tak jsem to otočila a svižně šla domů.Šla jsem po hlavní a pak zatočila do malé uličky.Flek mě táhl zpátky (náš pes je strašnej strašpytel) ale já nechtěla jít půl kiláku přes hlavní.Vzpoměla jsem si jak asi tak pře dvouma rokama máti učila našeho psa trefit domů.A tak jsem ho pustila i vodítkem.Vděčně se na mě podíval otočil se a utíkal o 106 pryč.Ironicky jsem se za ním dívala a byla jsem ráda že nemusím jít s ním.Otočila jsem se čelem k ulici a vyrazila.Už jsem byla v polovině když jsem najednou uslyšela zase něčí dech.Otočila jsem se ale tam opět nikdo nestál.
,,Jsem blázen“ opakovala jsem si nahlas pořád dokola abych tomu uvěřila.
Najednou jsem uslyšela kroky.Vyděšeně jsem se otočila před sebe a stuhla hrůzou-nade mnou se tyčila postava asi 5x vetší než já.Očividně to byl muž-plášť mu sahal až po kolena,měl kožené rukavice,na hlavě rozcuchané hnědé vlasy a na obličeji široký úsměv.
,,Dívky jako ty by neměly v noci chodit sami“úsměv se rozšířil ještě víc
,,Vš-a-a-ak jsem už na odcho-odu“vykoktala jsem ze sebe.
,,Hm....nemyslím si“řekl pobaveným hlasem a začal se ke mně přibližovat,já jsem přirozeně začala couvat až jsem narazila na ledovou stěnu uličky.Nevěděla jsem co dělat a tak jsem se mu alespoň podívala do očí.Nachvíli se zastavil a jeho pobavený obličej zalila lítost.
,,Ale copak?“a než jsem stihla uhnout pohladil mě po tváři.Vyděšeně jsem mlčela.
,,Neboj se,já ti neublížím,jen si s tebou trošku pohraju“ a při těhle slovech se opřel rukama o zeď tak že mi bránil celým svým obrovským tělem.začal se ke mně přibližovat obličejem.V ten moment si můj mozek vybavil všechny kriminálky co jsem vyděla a aniž bych top věděla z očí mi vytekl poměrně velký vodopád slz.Trochu se zarazil sundal si pravou koženou rukavici a začal prsty slzy stírat.
,,Pšššššššš.......“ snažil se mě uklidnit
Nakonec jsem přestala brečet a vzlykat.Usmál se na mě a začal se opět přibližovat.Už jsem cítila jak jaho dech zahaluje mů obličej když mě začal rozepínat bundu.Levačkou mě zajel do vlasů a držel moji hlavu zpříma abych nemohla uhnout polibku.Jakmile mě políbil vyhrnul se ze mě další vodopád slz.Bunda už ležela na zemi,začal mi rozepínat košily-přitom mě neustále líbal.Pravačkou mě zajel pod košily na záda a začal zápasit se zapínáním podprsenky po chvíly to vzdal a prudce ji roztrhl.Tak tohle jsem už nevydržela a ucukla jsem.To ho očividně naštvalo a chytil mě pod krkem.Strachem se mi zrychlil dech a pomalu jsem přestala dýchat úplně.Pak už jsem jen cítila hroznou ránu na obličeji od nějakého ledového předmětu.Když jsem po chvíly otevřela oči zjistila jsem že ležím tváží na chodníku.Vyděla jsem jeho rozmazaný obry a najedno jsem ucítila bobavou bolest a tlak na břiše.Pomalu jsem se posadila a zjistila jsem že mi po tele stéká něco teplýho a lepkavýho.Najednou se něco zablísklo a já ucítila další bolest.Zaostřila jsem-byla jsem opřená o zeď uličky a byla jsem úplně nahá.Naproti mě se nakláněl ten týpek s kuchyňským nožem v ruce.
,,Né,prosím nechte mě“ chtěla jsem zakřičet ale hlasivky mi selhaly a tak jsem ze sebe vydala jen chroptivý šepot.
,,MUHEHEHEHEEHE“ucítila jsem další ránu.Začala jsem histericky brečet a prosit o milost-místo toho jsem dostávala další rány.Najednou mě umlčela příšerná bolest v pravé ruce.Podívala jsem se co to bylo-viděla jsem ho jak si hraje s mojí rukou.Rychle jsem se otočila a uviděla krvácející pahýl co býval dříve mojí rukou.Zase jsem ucítila táhlou bolest na břiše.Rychle jsem si na něj levou (zbývající) rukou šáhla ale nahmatala jsem jen teplé a slizké váčky.Najednou jsem ucítila jako by ze mě někdo něco vytrhl.Podívala jsem se nad sebe ale hned jsem toho litovala.Držel něco podlouhlého a s fanatickým výrazem to do sebe radostně cpal.Přišlo mě to velmi povědomé.V té chvíly jsem si vzpoměla na hodiny biologie.
,,No jasně to jsou střeva“napadlo mě
,,Ale kde by vzal střeva?“
,,A proč je žere?“
Po nějaké chvilce mi všechno docvaklo.Zrak se mi opět zaostřil-Viděla jsem jeho jak radostně požírá moje střeva.Všude kolem mě byla krev a místo břicha jsem měla velkou díru plnou slizkých váčků-patrně vnitřností.Poslední co jsem ucítila byl jeho polibek a pachuť krve a střev v ústech





*********************************************************
Všude kolem byla mlha.Najednou jsem za sebou uslyšela kroky.Prudce jsem se otočila a strnula hrůzou-stál tam ON-jízlivě se na mě usmál.
,,Tady jsi v nebi víš?!Ale to co jsi zažila se bude ještě tak dlouho opakovat dokud nepochopíš že dívky jako ty v noci samy chodit nemají“
,,MUHEHEHEHEHEHEHEHE......................“
Autor In Darkness, 01.05.2010
Přečteno 525x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí