Mračna Války

Mračna Války

Anotace: V Turecku se dostanou k moci Islámští extremisté....

Sbírka: Mračna Války 2

Prolog

Ve střední Evropě Je stát Česká Republika a v ní žije 10 milionů nespokojených lidí.Řekl imám. Lidé jsou tam nespokojení a hluší .Jsou to bezvěrci které je nutno vymítit, odstranit nebo změnit. Lidé ani netuší jaká slabina je jejich zášť vůči vládě je zároveň jejich slabostí . Jejich neuvěřitelná lenost je odradí bojovat,hřímal imánův hlas celou mešitou. Pokud udeříme teď dokud jsou slabí máme šanci nevídanou dostat se přímo do Evropy přímo mezi bezvěrce. Jeho slovům naslouchal různorodý dav . Byli tam lidé S kravatou i lidé v otrhaných šatech. Vše z povzdálí sledoval podivný vysoký muž s kravatou slunečnými brýlemi kvalitním i když nenápadný oblekem a kalhotami. Dále měl kufřík který s pořád držel blízko u těla.V okamžiku když imám dokončil svou plamennou řeč vytáhl mobil a vytočil v něm uložené číslo, ozval se vyzváněcí tón a potom v mobilu zarachotilo a ozvalo se haló, kdo je tam. Tady Omar. Á to jste vy Omare, tak co jak jste pochodil.Špatně i když jste měl pravdu i tady to začalo, stejný případ to byste nevěřil kolik lidí ho poslouchá.Už nám to tady přerůstá přes hlavu příteli.Jak dlouho to naše vláda ještě vydrží měsíc dva, nebo rok??
Vykřikl Omar zoufale.Já ti to povím je to úplně jedno stejně to neudržíme. A co pak tihle blázni přece nemají pravdu to nám Aláh nenakazuje, denně se k němu modlím. Já taky příteli řekl Jusúf ale co máme dělat s naší slavnou Tureckou Republikou to jde s kopce. Máš pravdu řekl Omar, tak já se vrátím zpátky uvidíme se večer. Tento rozhovor se odehrál v Turecké Republice v hlavním městě v Ankaře. Poslední dobou vítězili fundamentalisté prezidentovi vládě i armádě se to už vymykalo z rukou. Je to zvláštní polovina obyvatelstva je více na straně západu ta druhá na straně východu. A nyní se schyluje k revoluci.



O čtyři měsíce později
Jusúfe jsi tam jestli ano rychle otevři zavolal panicky Omar. Nejdříve se otevřela špehýrka chvilku ticho a potom zarachotila petlice a dveře se otevřeli za dveřmi stál Jusúf . podíval se na Omara přejel chodbu pohledem čapnul ho za ruku a vtáhl dovnitř. Co to .zeptal se Omar vyjeveně .Opatnost nic jiného teď nezbývá, to bylo takhle jejich tušení se vyplnilo opravdu nastal konec jejich republiky. Sjednotili se pod jejich duchovního vůdce kterému se přezdívalo krajta a svrhli prezidenta,vládu… Zkrátka a dobře vypukla revoluce.Neobvyklá byla jejich nenávist vůči západu a nechtěli zůstat jen u teroristických útoků ale chtěli organizovaně zaútočit. A právě Ikarova strašlivá zvědavost ho přivedla k tomu že když se v těchto nebezpečných dobách toulal uličkami Ankary v noci !! narazil na shromáždění kde Imám vykládal znovu o nějaké té české republice (kde to proboha může mýt?!!) ale tentokrát se dozvěděl zajímavou novinu. Na konci imám řekl a proto již zítra vyrazíme přímo do Čech a nedej Čechům klidný spánek kdyby se dozvěděli co se chystá. Omar hned vyrazil za Jusúfem a všechno mu řekl na závěr se zeptal kde ty Čechy jsou a proč jsou tak důležité. Jusúf poslouchal co mu říkám , potom si odkašlal a řekl : Takže Česká Republika je nevelký stát přímo uprostřed Evropy a to je důvod proč je důležitá kdyby získali Českou Republiku měli by přístup do celé Evropy. Proto jsou Čechy důležité.řekl s povzdechem Jusúf. Ale co budeme dělat ? zavyl Omar. No co budeme čekat co jiného? Bojovat! Málem zařval Omar. Nech to ho pošetilče my ne ať si to tam vyřídí samy my chceme hlavně přežít rozumíš! Už po setmění nechoď ven.A tak se extrémisté připravovali obsadit Čechy a jejich jednotky se toho dne rozletěli přímo do střední Evropy do místa zvaného Česká Republika.
Autor eragon a, 03.05.2010
Přečteno 340x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí