Mračna Války

Mračna Války

Anotace: Extremisté se už blíží Češi nezahálí.............

Sbírka: Mračna Války 2

Kapitola první

Tomášův odvěký sen bylo studovat najít práci a žít obyčejný nudný život. Jenže vše se vyvíjelo úplně jinak místo aby se dostal de kanceláře, dostal se do armády. Jenže se nevzdal svého snu a snažil se postupovat alespoň v armádě(navíc ho napadlo že by vystudoval dálkově). Opravdu se mu to dařilo a stal se členem 601.skupiny generála Moravce (KSS) .I tam se mu dařilo a hned po skončení výcviku odjel do Afgánistánu tam se zúčastnil se operace Enduring Freedom . Po tom se vrátil do domů a tam ho z neznámých důvodů převeli do roty Z (rota speciálního průzkumu). Opravdu se divil on a průzkumník. Naučil se střílet s odstřelovací puškou SVDN-1 (Dragunov) . K jeho vybavení ještě patřil Glock 17 samopal Sa-58 a kulomet UKL-59. Bylo to zajímavé a navíc se skamarádil s Patrikem tento příslušník roty Z byl také převelen teprve nedávno. Dnes ale probíhal normální odpočinkový den. A Patkik, hned jak se probudil vzal do ruky noviny a překvapeně vykřikl. Co se děje zvolal Tomáš a rychle k němu přiběhl. A nic jenom četls tady to? V Turecku prý převzali vládu přívrženci Krajty. To je ten Turek že jo??Prezident se k tomu vyjádřil s velikou nelibostí.
Amerika se od všeho distancovala. Pche takhle půjde-li to dál máme je za chvíli tady.
Kdyby jen věděl že se moc nemýlil.


O dva měsíce později. Turecko Ankara
Tento den naše jednotky překročí hranici pane. Muž s přezdívkou krajte se pochmurně usmál ty se nebudou bránit.
Kdyby jen věděl že se mýlí.

Stejný den Česká Republika
Cože?!! zvolal prezident.Ano pane nějací agresoři se sem dostali je možná že letecky i když pravděpodobné je že po zemi. Zkrátka se sem nějak dostali to je hlaví co s tím. Jak je jejich vojsko silné.
Jde prakticky jenom o pěchotu ale je jich dost tolik že normálním bojem nemáme šanci.
Navrhuji okamžitě upozornit NATO. A doufat v pomoc, také jsem slyšel že celé té věci velí muž kterému přezdívají krajta,pokud ho odstraníme…A jak to prosím vás máme udělat? Zeptat se někoho kdo s tím má zkušenosti…Jestli myslíte Ameriku tak jste na omylu Amerika se toho nechce účastni .Nebojte se pane prezidente my je přesvědčíme musí pochopit že to je obrovská hrozba, že my jsme obrovská hrozba.Dobrá jak to navrhujete? No diplomatická jednání budou nějakou dobu trvat navrhuji okamžitě vyslat někoho z našeho týmu průzkumníků z 601. Proniknou do Turecka a s podporou Američanů by mohli odstranit Krajtu.Musí umět i bojovat připomněl prezident . Určitě zařídím. Dobrá a teď něco o obraně země………….

Vojenská základna roty Z
Nástup!! Zařval velitel. Všichni se rychle rozmístili do několika řad. Takže jak jste slyšeli naše země byla napadena. Na vyšších místech vymysleli plán potřebujeme někoho kdo má nějaké zkušenosti z bojem.Dobrovolníci přihlaste se. Napadlo mě já sem přece bojoval v Afgánistánu a neuváženě jsem zvedl ruku, když to Patrik uviděl zalapal po dechu ale zvedl ji taky.Kromě nás zvedlo ruku ještě 20 dalších. Tak nás zavolali do místnosti a řekli úkol je jasný (v tu chvíli mě napadlo zastavit muže s koženou brašnou tak tak jsem se udržel abych se nerozesmál) proniknout na nepřátelské území a zabít krajtu. Kdo do toho jde ? Ostatní bude potřebovat tady. 8 včetně mě a Patrika se rozhodlo jet.Ještě nám řekli že nás budou podporovat Američani. Tak jsem před spaním přemýšlel, že asi dálkově hned nevystuduji. A taky že to je neuvěřitelné napadli nás napadli nás Čechy! A taky že jim to pěkně osladíme.
Autor eragon a, 04.05.2010
Přečteno 393x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

strašně faktů

08.05.2010 21:50:00 | PLUK.PENDRGAST

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí