Utopie aneb nevidíme to tak černě

Utopie aneb nevidíme to tak černě

Anotace: Takže, moje první delší literární dílo. UPOZORNĚNÍ: Je možná podobnost s jinými FF inspirace pochází výhradně od pár slečen z Mad Killers. A ano, hlavní postava má jméno i charatkter jedné anime postavy.

Sbírka: První dílo

Kapitola 1.

"Odejdi cen z mých snů. Nech mě užít si temných dnů.."

Z myšlenek ji někdo vytrhl. "Sakuro, holka! Kde zasee jsi?" ozval se hlas za jejími zády. "Už běžím Niccolo" odvětila a zavázala si zástěru. Než odešla prohrábla si černé vlasy a za ucho zastrčila růžový pramen. "Víš co? Necháme to na zítra. Je skoro deset, už nemám náladu" křikl ještě Niccolo a mávnutím ruky ji odehnal ven z baru.

Šla domů. Italskými ulicemi se proháněly listy a větvičky. Milovala Řím. Inspriroval ji. Často skládala básně. Potkala několik slavných umělců přesto přezevšechno dělala něco úplně jiného. Dlouho nic nenapsala. V hlavě měla spoustů veršů.

Otevřela dveře malinkého domu. Měl jen malou lonici, kuchyňský koutek, koupelnu, toaletu a maličký obývák. Vždy voněl levandulí. Byl žlutý se zářivě modrou poštovní schránkou.

Vyšla nahoru do koupelny, kde se umyla a skočila do pyžamka. Namazala si chleba a otevřela knihu. Nečetla dlouho a těžkly jí víčka. Protáhla se a šla si lehnout. Plácla sebou na bok a okamžitě usnula.

Na louce se proháněla stáda koní s batohy na zádech. Ten největší kůň nahlas zařehtal. Crrr.....

"Hajzlíku červenej" zamumlala na adreszu bidíku a uvařila si kávu. Oblékla si krátké triko do pasu a šortky. Jen co vyšla ven potkala známou tvář.
"No sláva, že tě vidím, beruško" zasmál se muž. "Ricky! Kolikrát jsem ti říkala abys mě tak neoslovoval" Naoko se nafoukla a šla dva kroky před ním. Ricky šel za ní, když se zastavila před barem, kde oba pracovali, Ricky uznale zapískal s očima přilepenýma na jejím pozadí. Dívka se otočila a zavrtěla hlavou. "Tak jdeme na to" broukla a pořádně se nadechla a vyrazila do práce.

"Všichni už odešli" Zakřičel Ricky k baru. "Chceš pomoct?" nehodlal propásnout žádnou příležitost být u ní. "Ne dobrý, už jdu" usmála se utekla jeho pohledu.

Jako každý večer se umyla, převlékla, něco pojedla a šla spát. Užuž by usla ale u hlavy ji zavrněl mobil. "Doufám, že se ti dobře spí, beruško" protočila oči a otočila se na bok.

Ricky se probudil po nádherném snu, ve kterém hrála hrála hlavní roli černovlasá dívka.
Autor Truth, 23.05.2010
Přečteno 302x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí