Červená Růže

Červená Růže

Anotace: Opět jsem nevěděl zda tuto povídku dát do dobrodružných či zamilovaných . Jinak hlavní postavy jsou Mary a Alex , vedlejší postavy jsou Freddie , Jane a kumpáni Alexe a kumpáni Freddiho. Hezké čtení vám přeji ... Doufám , že děj pochopíte

Bylo velmi příjemné a teplé ráno.Mary už byla vzhůru zhruba již půl hodiny , zatímco Alex ještě spal.Alexi! křikla na něj Mary , aby vstal z postele a šel na nákup.

Mary mu přesně napsala co má koupit : jeden kilogram vajec , jeden kilogram zeleniny , dva kilogramy ovoce , dva litry mléka , jednu čokoládu , jedny noviny The News a časopis New Style.Když si to přečetl , tak se zeptal nechápavým tónem: "Mary , ale vždyť si tam zapomněla připsat pivo.". A Mary mu velice ostrým pohledem a silným hlasem odpověděla:,, Hele pivo teď už nebude , protože chci aby jsi přestal pít nebo si hledej jinou adresu , ale tady nezůstaneš.Rozumíš?Zkus domů přitáhnout jen jedno pivo a uvidíš co z tebe udělám " a hodně si odkašlala a šla do obýváku dívat se na svůj oblíbený pořad o vaření - Kitchen.
Mezitím Alex již přišel z nákupu a začal vařit. Mary pracovala na venkovních pracích a Alex dělal manuální práce. Každé dva týdny se tyto role prohodili.Jelikož žili na venkově , zhruba 150 kilometrů od největšího města Texasu - Austin , tak jezdili nakupovat do menšího města - Little Horn vzdáleného asi dvacet minut jízdy autem a asi třicetpět minut rychlejší chůzí.Alex tam nakupoval rád protože tam bylo levnější zboží takže někdy ušetřil i 10 dolarů za každý nákup.Ale jednou si vzal do hlavy, že ... Za prvé bylo to divné když s Mary jsou již deset let pouze přáteli a tak si řekl , že jí požádá o ruku a za druhé si umyslel , že jako správná texaská rodina potřebují rychlé , bezpečné , bytelné a prostorné auto. Byl tu však jeden malý problém a to ...

Nejlevnější auta totiž stála zhruba od dvaceti tisíc dolarů. Alex měl naspořeno a vyděláno necelou polovinu.Měl přesně devět tisíc sto padesát dolarů. Mezitím si ještě s Mary , řekli ano a byli už svoji. Když Mary zjistila , že Alex chce nové auto , byla ráda. Oba začali více chodit do práce a dokonce i dvě zletilé děti , které měli tak začali pracovat v obchodě s obuví a s jídlem. Rodina si tak přilepšila během dvou měsíců o dva tisíce pět set dolarů , teď už Alex měl již něco přes jedenáct tisíc dolarů , ale stále to nestačilo. Načež Maty vzala situaci do svých rukou. Našla si další práci , měla tedy dvě práce stejně jako obě zletilé děti.

Rodina během osmi dlouhých měsíců mohla oslavovat , poněvadž vydělala úctihodných deset tisíc pětset dolarů plus k tomu prémie v hodnotě osmi tisíc pětiset dolarů za přesčasy. Celkem tedy měly již našetřeno třicet tisíc šestset padesát amerických dolarů za což se už dalo sehnat prima auto. Alex sehnal nakonec sedan Ford za devatenáct pětset dolarů a ještě mu zbylo zhruba deset tisíc jako rezerva.Jednouo, takhle Alex jel do práce , když vtom si všiml , že na sedadle spolujezdce má nejspíš nejáký dopis. Roztrhl lepenku, kterou byla obálka přilepena a začal číst : ,, Ahoj Alexi. Vím , že jsi v Little Hornu a ráda bych tě viděla. Ty mě nejspíš neznáš , dobře povím ti kdo jsem. Jmenuji se Jane Laurinová a miluji tě a chci , aby jsi přesně ve 14.30 byl na Liberty Square. " Tvoje Jane Laurinová

Když toto dočetl , dělalo se mu úplně špatně. A tak , když přijel domů v 14.00 řekl Mary : ,, Ahoj zlato. Hele musím si ještě něco zařídit. Ve 14.30 totiž mám důležitou schůzku v hotelu Lärz." Jdi miláčku , tvá práce je důležitá. Jejich život po svatbě se velice změnil.Mary byla zaměstnána jako ředitelka jedné slavné firmy - Bona , byla to firma specializovaná na kosmetiku a za tuto práci dostávala 200 tisíc dolarů. Alex byl manažer hotelu Lärz a tudíž ho velice dobře znal , znal každou uličku , každé dveře prostě tento hotel znal jak svůj dům ve kterém bydlel. Jinak vydělával velmi velké peníze - 250 tisíc dolarů. Jejich děti studovali na Harvardu.

Bylo 14.30 a Alex byl uvnitř hotelu Lärz. ,,Á tady jsi. Jak se ti líbí v Little Hornu "?Zeptala se Jane poněkud vyděšeného Alexe. ,, Little Horn je krásné město , které má vždy něco do sebe a hlavně je pořád v rytmu jako srdce člověka ". Řekl jsi to moc pěkně , řekla mu Jane a vyvedla ho kousek za hotel , kde stěží bylo vidět jak z ulice , tak z průmyslových kamer. Jane se k Alexovi přitulila a políbila ho. Načež Alex se děsně polekal , že toto by neměl dělat a bez rozloučení nasedl do svého auta a ujížděl po Long Street. Long Street chcete-li Dlouhá ulice se nazývala , protože byla opravdu dlouhá. Táhla se přes celé město. Long Street měla odhadem 12-14 kilometrů.

A Alex byl někde ve třetině Long Street , když vtom viděl že ho pozoruje auto Jane , tak prudce s autem zatočil do prava dostal se téměř do hodin, ale měl velké štěstí , protože brzdy kvíleli jak do toho prudkého zabočení brzdil. Jane si zapsala poznávací značku Alexova auta : A450D40. Když přijel domů , tak Mary mu nechala vzkaz na rozloučenou : ,, Ahoj Alexi. Vím , že to teď určitě pro tebe není lehké , ale musela jsem na pár dní odsud vypadnout a vyčistit si hlavu. Určitě se ptáš jestli tě stále miluji. Ano stále tě miluji- Jinak nyní bydlím u mé bývalé spolužačky ze střední. Bydlím v Los Angeles - Kalifornie ". Tvoje Mary.

Stálo nakonci pohledu , který ihned po přečtení Alex vyhodil. Byl smutný i naštvaný zároveň. ptal se sám sebe : ,, Co jsem té chudince Mary provedl , že mě v Little Horn nechala samotného "Nrmohl si vůbec srovnat věci v hlavě, načež se vyslékl a šel do postele a během chvíle spal jak nemluvně.Když se druhý den ráno probudil , rozhodl se že se vydá za Mary a jelikož neměl na letenku , vydal se do Los Angeles autem. Před sebou měl zhruba 2 tisíce kilometrů a asi tedy 10 dnů v autě maximálně řekl si hlasitě a pak chce vidět svou Mary.

Za deset dnů dorazil do Los Angeles, aby mohl spatřit svou milovanou a krásnou Mary. Přijel , ale pozdě a opět na sedadle spolujezdce byli tentokrát již dva dopisy. První otevřel a četl : ,, Ahoj Alexi , to jsem já Mary víš lepší bude když už se neuvidíme stejně já žiji tady v Los Angeles se svým přítelem a ty žiješ o 2 tisíce kilometrů dál ode mne v Little Hornu. Jinak prosím podepiš žádost o rozvod , kterou jsem ti poslala." Mary. Přečetl jsem dopis od Mary , ale nevyhodil jsem ho nýbrž ho rovnou spálil jak byl vzteky bez sebe a byl velice rozzuřený, takže když s ním Jane chtěla mluvit musela chvíli počkat až se Alex zklidní. ,,Už jsem v klidu" prohlásil Alex tónem ze kterého bylo jasně poznat , že je na někoho hodně naštvaný nebo že na někho hodně žárlí.

Mezitím si dal v restauraci Black Cafe zhruba 400 kilometrů od Little Hornu šálek kávy a rozbalil druhý dopis od Jane : ,, Milý Alexi , tento dopis ti píši poněvadž tě mám velmi ráda a chci aby jsi byl spokojen ty i já. A proto vrať se do Little Hornu ať spolu můžeme svatbu. " Tvoje sladká Jane. Nad oběma dopisy zůstal Alex stát jako opařený. Vlastně nad jedním ten druhý přeci spálil. A teď byl v patové situaci poněvadž nevěděl jak se rozhodnout správně , nakonec se rozhodl jako správný chlap. Nejdřív to vyřeší s Mary a pak to vyřeší s Jane , která se mu začínala více a více líbit.

Bohužel Alex neměl ani tušení , že ho chce Mary zabít a u soudu řekne , že ji Alex chtěl znásilnit a proto musela použít střelenou zbraň jako obranu. Přijel autem do Los Angeles , ale vlastně nepřijel přímo do tohoto velkého města přijel do města Aspect bylo to spíše městečko.V Aspectu již čekala Mary s Freddim , tak se jmenoval její přítel o kterém se zmiňovala v dopise. Mezitím do Aspectu dorazila i Jane se svými chlapci říkalo se jim Černí Jezdci poněvadž kam přijeli všech pozabíjeli nebo zneškodnili. Alex řekl : ,,Mary , ale láska je přeci mocnější než peníze ". Nech mě jít a ...

Mary , Freddie a jejich třicet kumpánů si nabíjelo samopaly , pistole, pušky a revolvery. Alex s Jame byli v nevýhodě bylo jich pouze jen deset , ale přesto obě skupiny se chystali ke krvavému boji. Nejvíce se chystala Mary poněvadž chtěla pomstu a chtěla zabít Alex , načež řekla : ,, Těš se Alexi , tvůj poslední pohled na mě a na tento svět. Zemřeš !" Najednou Mary a její skupina spustila takovou palbu , že Alex , Jane a jejich Černí Jezdci byli rádi , že se mají alespoň za co schovat. Zhruba za čtyřicet minut bylo po všem Mary a Freddie byli postřeleni , jejich kumpáni lehce někteří těžce zraněni. Alex měl jen škrábance a šrámy stejně jako Jane. Jelikož Alex měl dobré právníky byla Mary odsouzena dvakrát na doživotí a Freddie byl odsouzen na doživotí. Když Alex vycházel ze soudní místnosti řekl Jane velmi tiše : ,, Inu to jsou Spojené Státy Americké ".Za týden na velmi pěkné datum přesněji Svatý Valentýn si řekli Alex s Jane ano . Alex s Jane žili velice štastně a žili stále v Little Hornu.
Autor Alexandr Dmitrij Kromnikov, 20.07.2010
Přečteno 480x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí