Krvavý chtíč

Krvavý chtíč

Anotace: Když lovíte upíra, uloví upír Vás...!

Bylo tam zvláštní místo,kam spolu s přáteli chodila. Jmenovalo se Temple of Vampires a bylo určeno těm, kteří hledali draka ve svém nitru nebo měli jen důvod se skrývat.
Byl to starý, zchátralý kostel. Ohromné prostory s vysokými stropy, zařízené viktoriánským nábytkem, mnohoramennými zlatými svícny, lidskými lebkami, kostmi a gobelíny s vyobrazenými slavnými milovníky krve.

Chodili tam jak ti otravové co si na upíry hráli, tak i skuteční upíři, kteří se zde skrývali před novým světem...jako Oni.

Odehrávály se tam vzrušující krvavé, sado-masochistické hrátky. Oni si zde plnily své erotické sny. V těchto místech se nesnesitelná bolest proměňovala v extázi.
Vzpomněla si na svou poslední návštěvu a tělem jí projela vlna vzrušení. Na jazyku cítila známou chuť.

Tehdá si tam našla sedmnáctiletého chlapce s blonďatými vlasy. Anděla,prince. Chlapec byl toho večera oblečený celý v černém a měl dokonce i černé kontaktní čočky - byl dokonalý - dokonalý v každém směru.
Aby jí dokázal, že je opravdový upír, propíchl si vlastní krkavici a pil svou krev. Jí to připadalo trochu nečisté, ale budiž...pak jí nabídl, aby se napila a vytvořila s ním pár, jedno tělo...

Když toho chlapce pověsila a nechala ho vykrvácet, bylo to z lásky a obdivu k jeho dokonalému andělskému tělu. Chovala se podle své přirozenosti. Milovala ho a proto musel zemřít a posloužit hlubšímu účelu. Jeho bledá tvář neztrácela půvab, byl snad ještě krásnější než předtím.

Jeho krev měla zvláštní chuť, sálala z ní energie a mladost, po pár doušcích se cítila naprosto úžasně a její euforie sahala až k nebesům.


Pak se probrala ze svých vzpomínek...
Autor Shaza, 27.07.2010
Přečteno 495x
Tipy 7
Poslední tipující: Liena, Vierge Noire, Kirsten, E., +DOLL+
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"... propíchl si vlastní krkavici a pil svou krev. ..." To myslíš vážně? :,D Víš, povídka vypadala zajímavě (ačkoliv neukončeně, jak již bylo zmíněno), ale tahle věta je opravdu gól. Víš ty vůbec, kde je krkavice? Nějak si nedovedu představit člověka schopného byť jen olíznout vlastní krk... A to nemluvím o tom, že by na bezúčelné snažení ani neměl čas, natož aby pak svou krev ještě někomu nabízel :,) Zkus si příště zjistit nějaké ty anatomické "hlouposti", ať to zbytečně nekazí dojem z příběhu. :)
Ušetřím ti případné hledání, zde slova odborníka: "... Při poranění jedné krkavice dospělý člověk vykrvácí za několik minut. ... K bezvědomí {...} však dochází daleko dříve." + že je to tepna, takže hodně šplíchá :,)

16.08.2010 01:39:00 | E.

Zajímavý začátek, ale mě to přišlo takový neukončený . . . a navíc jsi nás tam navnadil tím masitým popisem upírských utrpení :D No, vůbec by mě nevadilo, kdyby to bylo ještě o pár stránek delší, možná kdyby jsi tam víc rozepsal o tom kostelu, taky o té upírce. Protože čtenář o ní v podstatě nic neví a během četby se o ní ani nic nedozví, vidí jen to, co udělala a to by chtělo ještě víc vysvětlit. Ale tipas dám :)

01.08.2010 10:10:00 | +DOLL+

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí