Podivný klukci s tesáky

Podivný klukci s tesáky

Anotace: Neni vhodné pro slabé povahy.

Sbírka: Hororová Díla

Chtěli jsme s Kámoškou kempovat v lese.Rodiče nám to po dlouhém prošení dovolili.Vzali jsme si Amulety kopije knich starých několik set let s latinskými slovy a vše co ke kempování patří.
Už jsme byly namístě kde jsme měli udělat kemp.
,,Za půl hodiny bude tma!"zakřičela jsem na kámošku.
,,Já vím,měly bysme se připravit."odpovědělami.
Když byl postaven stan tak jsem zakopla o něco v zemi.
,,Au!Co to je?"zmateně jsem hleděla na meč co byl na zemi.
,,Hele.Poď se sem mrknout."Zavolala na mě kámoška.
Vzala jsem do ruky meč a šla ke stanu kde seděla na pařezu a četla Latiskou knížku.,,Hele co jsem našla."
a strčila jí pod nos meč.
,,Wow.Já našla zase v knížce obraz meče co si našla."vysvětlila mi a ukázala na ten obrázek.
,,Píše se tu zě ten kerý ten meč nalezne musí čelit skoušce s upíry!"A zala pala po dechu.,,Poď do stanu stanu a uvidíš že to nic neni."opověděla jsem jí.
V noci něco zapraskalo a obě jsme se probudily.
Vystrčila jsem hlavu ze stanu a vyděla čtyry upíry.
Bez toho abych něco řekla jsem vzala meč a zaútočila na ně.Ale jeden znich měvzal ze zádu a kousnul mě do krku.
Jámu srazila mečem hlavu,proměnil se v prach.Otočila jsem se ke stanu kde kámoška řikala něco latisky a s knihy se stal meč podobný jako mám já.Na konec jsme je zabili všechny.

Od té dobi vim zě upíři existují.
Autor Hororová dívka, 29.09.2010
Přečteno 361x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí