Vlkodlak

Vlkodlak

Seděl u sebe v malém pokojíku.Obklopovala ho tma a všudypřítomný zápach sena.Rodiče už dávno spali ,ale on oka nemohl zamhouřit.Donedávna býval chlapcem ,jako kařdý jiný ve vesnici .Ničím vyjmečný,prostě dokonale zapadl do zdějších podmínek.Ale před třemi dny se to změnilo.Neštastnou náhodou zachránil dívku ,ze které se vyklubala krvelačná bestie ,a on by ted měl být stejný?Přemýšlel nad tím celé hodiny ,ale až nyní si uvědomoval ,že je úplněk.Měsíc prozatím halili mraky a jedinou známkou jeho blížící se proměny bylo cukání svalů ,ale téměř neznatelné.Venku se objevila postava malé divky beze strachu kráčela po ulici a hrála na flétnu.Zahlédl ji sotva koutkem oka ,protože byl zaměřený na holubici v kleci ,která se snažila osovobodit ,ještě nikdy nebyla takhle neklidná."no tak maličká" uklidnoval ji chlapec a nabral ji do rukou ,avšak mraky se náhle rozestoupili a jej oslepilo zářivé světlo ,aniž by chtěl začal holubici drtit ve svých ted již velmi mužných a svalnatých rukou.Nejprve létala vzduchem peříčka ,která se snášela dolů z okna jak jemný sníh,pak to zakřupalo .Neodolal vůni krve a čerstvého masa .Zakousl se,ne strčil ji celou do pusy plné ostrých zubů a vyplyvbl pouze kosti ,ale to mu zjevně bylo málo.Vydal se do ulic.3el za dívkou omámen její hudbou až k hřbitovu,kde byla dívka co plakala na tělem svého milého.On ne že by si vzal jeho již mrtvé tělo ,ale přišel k dívce ,ze zadu na krk jí dýchl smrdutý horký dech .Otočila se na něj ani vykřiknout nestihla ,jen její nevinná tvář se zkroutila do šilného šklebu .Omdlela ,ale dříve než dopadla na zem on už její hrdlo svíral a drtil v čelistech..Když ji upadla hlava odkopl ji a nechal ledabyle ležet.Drápy roztáhl krk a vyndal vnitřnosti ,které hodil donedalekeho prázdneho hrobu.Pak tělo roztal vedví a začal se svou hunatou hlavou rýt v jejim těle nebo spíš v tom co z něj zbylo ,rochnat jak prase.nakonec zbyli jen kosti a kůže.On ze zkrvavenou tlamou a ani nejmenším škrabnutím odešel.
Autor dark evelyn, 14.10.2010
Přečteno 398x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí