Potrestaný zločin aneb poučení ze špatné cesty....

Potrestaný zločin aneb poučení ze špatné cesty....

Anotace: Ve škole jsme měli úkol napsat podle obrázků vyprávění.... Mno a mě napadlo tohleto....:

Jednoho dne se chlapík jménem Jarda Pěnkava rozhodl, že se dá na dráhu zločince. Na nic jiného nemyslel. Nic neuměl a nevěděl, jak si má vydělat a nic lepšího ho nenapadlo. Pořídil si potřebné nářadíčko, masku a pytel. Vyčíhl si i dům, do kterého půjde dnes v noci krást. Všechno si nachystal a už jenom čekal, až začne noc. Skoro už usínal, když mu najednou začal zvonit budík. Byla půlnoc. Budík o vytrhl s rozjímání tak, až se lekl.
Nasadil si masku, čepku a dal si prázdný pytel přes rameno. Vydal se na cestu. Vybral si dům asi jen 5 minut od svého. Došel ke svému cíli. Okna byla tmavá. Položil pytel a vytáhl si potřebné nářadíčko na otevření dveří. Z tichým cvaknutím je otevřel a usmál se. Nečekal to totiž.
Vešel dovnitř. Prošel celý dům. Pytel měl už plný. Najednou něco uslyšel: "Haló, to je Policie? Někdo se mi vloupal do domu a je stále tady." řekl tichý šeptající hlas. Jakmile JArda uslyšel slovo Policie, dal se na zběsilý útěk. Běžel tak rychle, jako ještě nikdy před tím.
Doběhl domů. Byl celý uřícený. Schoval ukradené věci do komory a schoulil se pod okno. Už nemohl usnout. Zalomil to až k ránu.
Ráno si oblékl jiné věci a šel na procházku. Došel až k vykradenému domu. Byla tam Policie a akorát tam přijel nějaký detektiv. Jarda si to neuvědomil, až teď! Nechal tam svou tašku z nářadíčkem, nějaké stopy a zapomněl si nandat rukavice. Z domu jenom uslyšel: "Takové začátečnické chyby. Toho najdeme hned."řekl mužský hlas.
Rychle se otočil a vydal se na cestu domů. Tam se zavřel, zamkl, zatáhl okna a nevycházel. Bylo mu zle z toho, co udělal. Začal si uvědomovat, že se vydal na špatnou cestu.
Takto doma seděl asi tři dny. Čtvrtý den to nevydržel a šel se sám udat. Na policii srovnali jeho otisky a šlápoty bot a bylo jasné, že to udělal. "Člověče, co vás to napadlo?" zeptal se ho jeden policajt. Jarda sklopil hlavu.
Za několik dní proběhl soud. Shledávali ho vinným. Uložili mu trest a když mi trest vypršel, Jardu už NIKDY nenapadlo něco takového udělat. Stal se roznášečem novin a byl spokojený. Naštěstí si včas uvědomil, co je špatná cesta a co ne.....
Konec
Autor Pipsina, 07.02.2011
Přečteno 560x
Tipy 1
Poslední tipující: Lili Holiday
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé počteníčko, škoda, že to tak nefunguje i v reálu.

10.02.2011 13:08:00 | Lili Holiday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí