Zážitek z prázdnin

Zážitek z prázdnin

Anotace: Tohle jsem psala ve 12ti letech....tak se nedivte,lidičky :)

Můj nejpěknější zážitek z prázdnin se vztahuje k zachovalému, leč starobylému statku. Byli jsme s kamarádem na pastvě a povídali si. Najednou k nám přiběhl jeho tatínek a radostně na nás volal, ať se jdeme podívat do chléva. Celí zadýchaní jsme přiběhli do chléve, kde zvěrolékař klečel u jedné strakaté krávy.

Kráva ležela na slámě a ztěžka, ale šťastně, dýchala. U jejího vemene leželo krásné telátko,jaké jsem v životě neviděla. Telátko pilo zrovna mléko a pořád se dívalo na svou matku tázajícím pohledem. Zabarvením mi připomínalo dalmatina protože bylo strašně legrační. Vážilo asi pětačtyřicet kilo, což bylo vcelku dost. Po nějaké chvilce ho ležení přestalo bavit a tak vstalo a začalo vesele běhat kolem své unavené matky. Najednou přišlo ke mně a olízlo mi svým drsným jazýčkem ruku. Mladý býček se vůbec nebál lidí a už vůbec ne druhých zvířat. Velice mě udivilo, že si býček nezmýlil svou matku. I jeho matka věděla, kde má hledat svého narozeného býčka. Matka už byla unavená po porodu i malý býček už toho měl dost. Usoudili jsme,že stav telete i matky, je v pořádku a bylo nutné opustit chlév, aby měli svůj klid a mohli si odpočinout. Když jsme se za chvíli podívali přes vrátka tak oba spolu spokojeně spali a klidně oddechovali.
Autor klarishek, 27.02.2011
Přečteno 538x
Tipy 1
Poslední tipující: danaska
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já se vůbec nedivím, protože napsat takhle půvabnou povídku ve dvanácti letech... Je to moc milá vzpomínka. A to nechválím jen proto, že i ty jsi chválila.

02.03.2011 09:42:00 | danaska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí